Jakie są zasady wydawania świadectwa pracy

autor: Katarzyna Dulewicz25.02.2008, 08:24; Aktualizacja: 25.02.2008, 11:28

Zasadą jest, że po zakończeniu stosunku pracy pracownik powinien otrzymać świadectwo pracy. Czy zawsze należy je wydać? W jakim terminie? Czy konieczne jest wystawienie tzw. referencji?

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:GP
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (1)

  • Błażej(2008-06-08 13:51) Zgłoś naruszenie 00

    Mam pytanie jeśli mam umowe zlecenie i ona kończy sie 30 czerwca moge ubiegać sie o świadectwo pracy jeśli chce zawrzeć nową umowe w innej firmie. Chce mieć zaświadczenie że mam doświadzczenie na konkretnym stanowisku

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecane