Jak prowadzić postępowanie wyjaśniające w przypadku zgłoszenia mobbingu w firmie

autor: Mj21.04.2011, 14:05; Aktualizacja: 22.06.2011, 11:50

Pracodawca jest zobowiązany do przeciwdziałania dyskryminacji, mobbingowi i innym formom niewłaściwego traktowania pracowników. W celu realizacji powyższych obowiązków pracodawca powinien w przypadku zgłoszenia przez pracownika zarzutów dotyczących niewłaściwego traktowania, np. stosowania wobec niego mobbingu czy dyskryminacji, przeprowadzić postępowanie wyjaśniające. Jakimi zasadami powinien kierować się pracodawca, prowadząc takie postępowanie?

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecane