Jaka jest różnica między premią a nagrodą

autor: Andrzej Marek16.07.2009, 12:01; Aktualizacja: 16.07.2009, 12:02

Od kilku miesięcy pracodawca bez podania przyczyny nie wypłaca mi premii. Regulamin wynagradzania przewiduje nagrodę i premię. Ta ostatnia przyznawana jest raz w miesiącu za nienaganną pracę. Regulamin stanowi też, że premie przyznaje prezes spółki w wysokości od 20 do 50 proc. pensji zasadniczej. Szczegółowo określa przypadki, kiedy ona nie przysługuje. Pracodawca twierdzi, że nie mogę domagać się wypłaty premii, bo ma ona charakter uznaniowy. Czy pracodawca ma rację?

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:GP
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecane