Kiedy można żądać odszkodowania za źle wykonany zabieg

autor: Dominika Sikora09.06.2009, 03:00; Aktualizacja: 09.06.2009, 08:59

Jeżeli pacjent uzna, że jego prawa są naruszane, może złożyć skargę do dyrektora placówki medycznej, w której przebywa, a także do rzecznika praw pacjenta działającego przy wojewódzkim oddziale NFZ. Jednocześnie ma prawo zgłosić sprawę do okręgowej izby lekarskiej, a chcąc uzyskać odszkodowanie finansowe – do sądu powszechnego.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:GP

Polecane

Komentarze (1)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecane