Suchodolska: Wróżenie z fusów na dnie szklanki urzędniczki

autor: Mira Suchodolska02.11.2012, 08:35; Aktualizacja: 02.11.2012, 08:38

Czy w trakcie załatwiania sprawy urzędnik wykonał pracę kompetentnie i fachowo? Szybko i uprzejmie? Taką ankietę można znaleźć na stronach stołecznych urzędów dzielnicowych. Na dobrą obsługę klientów kładą dziś nacisk wszystkie samorządy. Powód jest prosty – prezydent czy burmistrz chcą być wybrani na następną kadencję. A pani Krysia, która pokrzykuje na petentów przeszkadzających jej pić poranną kawę, może mu być w tym przeszkodą.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (1)

  • gość(2012-11-02 09:35) Zgłoś naruszenie 00

    "Druga rzecz to panujący wciąż syndrom znajomych królika: bierzemy do pracy swoich i dajemy im zarobić. Ciągniemy, ile i póki się da." i cóz tu więcej dodawać? Chcąc się poskarżyć na danego urzędnika skargę składamy do jego kolesia! A ankiety to tylko zasłona dymna dla naiwnych, że niby wójt lub burmistrz coś działa w tym kierunku, a w efekcie idąc do urzędu widzimy od lat te same mordy.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecane