« Powrót do artykułu

Telefon nie zamyka drogi do ukarania pracownika naganą

Przed wymierzeniem nagany pracodawca ma obowiązek wysłuchać pracownika. Nie oznacza to jednak, że taka rozmowa musi odbyć się osobiście.

smartfon, internet, telefon, czytanie

żródło: ShutterStock

W.K. otrzymał pocztą na adres zamieszkania pismo zawierające informację o udzieleniu mu nagany za błędne wypełnienie noty obciążeniowej poprzez użycie w tytule oraz treści nieprawidłowej nazwy spółdzielni. Przed wymierzeniem mu kary prezes zarządu wysłuchał pracownika telefonicznie

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!