« Powrót do artykułu

Klienci łatwiej dodzwonią się do ZUS

Z 250 do 400 tys. miesięcznie wzrośnie liczba osób, które będą mogły uzyskać informację w Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS (COT). Równocześnie ulegnie skróceniu czas oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta. Tak duża zmiana jest możliwa dzięki uruchomieniu dwóch nowych placówek COT. Pierwsza nich w ubiegłym tygodniu została otwarta w Jaśle. Druga zacznie działać za kilka miesięcy zostanie otworzona w Nowym Sączu. W sumie ZUS dysponuje pięcioma placówkami udzielającymi informacji przez telefon. Dotychczas infolinia obsługiwała średnio około 3 mln osób rocznie. Oznacza to, że każdy z 239 konsultantów udzielił w ciągu roku pomocy blisko 13 tys. osób.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych ZUS

żródło: ShutterStock

W nowej placówce infolinii znalazło pracę 58 konsultantów, z czego 37 osób to zupełnie nowi pracownicy

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (2)

  • Zenon (2017-08-01 07:46) Zgłoś naruszenie 10

    Po co tam dzwonić, skoro odpowiedź na infolinii jest inna a rzeczywistość inna. Pani w ZUS mi powiedziała że ona zna przepisy i nie ważne co usłyszałem na infolinii.

    Odpowiedz
  • Bera(2017-07-31 11:15) Zgłoś naruszenie 10

    Połączenia te powinny być bezpłatne, a nie wyciąganie od biednych ludzi pieniędzy za długi czas oczekiwania na rozmowy. Wcześniej w każdym ZUS-ie można było otrzymać telefoniczną informację

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!