« Powrót do artykułu

Employee advocacy - promocja firmy na prywatnym profilu pracownika to spore ryzyko

 Media społecznościowe a praca – to temat rzeka zasługujący co najmniej na rozprawę doktorską. Myli się jednak ten, ktoś sądzi, że w tym temacie wszystko zostało już powiedziane. Na styku sfer prywatnej i zawodowej, które często mieszają się ze sobą m.in. właśnie w social mediach, wciąż pojawiają się bowiem nowe zjawiska.

facebook, smartfon, komputer

żródło: ShutterStock

Jeśli chodzi o osoby zatrudnione w branży reklamowej, większość ekspertów uznaje za dopuszczalne wymaganie od pracownika tego typu promocji na gruncie prywatnym

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (1)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!