« Powrót do artykułu

Pracownik nie musi informować prezesa o chorobie

Jeżeli warunki zatrudnienia nie stanowią inaczej, o zwolnieniu lekarskim należy powiadomić bezpośredniego przełożonego. To on poniesie ewentualne konsekwencje braku przekazania tego faktu.

rachunek, umowa, telekomunikacja, telefon

żródło: GazetaPrawna.pl

Apelację od powyższego wyroku wniósł pełnomocnik strony pozwanej. Twierdził, że kobieta powinna poinformować o nieobecności nie tylko kierowniczkę ale i prezesa zarządu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (1)

  • Humor pracowniczy(2017-01-03 09:22) Zgłoś naruszenie 31

    "Jej stan zdrowia był na tyle poważny, że otrzymała od lekarza dwutygodniowe zwolnienie lekarskie." Serdecznie dziękuję! Nic tak nie poprawia nastroju jak szczypta humoru pracowniczego przemycona do zwyklego porannego artykułu.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!