statystyki

Jak rozliczyć pracownika, gdy pracodawca uiścił za niego zaległe składki do ZUS

autor: Izabela Nowacka17.12.2015, 09:59; Aktualizacja: 17.12.2015, 11:06

Po kontroli Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zostaliśmy zobligowani do zapłacenia zaległych składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne za pracownika za 2013 r. Dokumenty rozliczeniowe zostały skorygowane, a składki zapłacone w całości, czyli również w części finansowanej przez ubezpieczonego. Nie chcemy od pracownika zwrotu tej płatności. Zastanawiamy się jednak, jakie będzie to miało konsekwencje np. w podatku dochodowym? Czy w związku z tym powstanie dodatkowy przychód? Jeśli tak, to w jaki sposób go rozliczyć?

ODPOWIEDŹ


Pozostało 95% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecane