Zasady organizacji imprez w trakcie epidemii COVID-19 reguluje rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, które wprowadziło wiele obostrzeń dla organizatorów i uczestników.
Czy zebranie przez organizatora imprezy danych kontaktowych uczestników jest obowiązkowe? Jak zakwalifikować zdarzenie, któremu uległ pracownik podczas dnia wolnego udzielonego na oddanie krwi? W jaki sposób uwzględnić czynnik ryzyka w ocenie stanowiska pracy? Jakich formalności należy dopełnić, aby dopuścić do użytku maszynę wyprodukowaną przed wejściem Polski do UE? Odpowiadamy na pytania.
Planujemy zorganizować wernisaż, w którym weźmie udział wielu gości. Czy istnieje obowiązek pobierania od uczestników takich imprez oświadczeń o stanie zdrowia w związku z ogłoszonym stanem epidemii COVID-19, w tym danych osobowo-kontaktowych?
Pozostało
95%
treści
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama