Czy praca musi odpowiadać kwalifikacjom pracownika

08.08.2007, 10:29; Aktualizacja: 13.02.2008, 13:44
Pracodawca zwolnił ze skutkiem natychmiastowym pracownika zajmującego się windykacją i obsługą wierzytelności firmy. Do czasu znalezienia nowej osoby zamierza powierzyć przejściowo pracę na tym stanowisku pracownikowi archiwum. Jego dotychczasowa praca polega na wykonywaniu prostych czynności technicznych związanych z archiwizacją dokumentów firmy. Pracownik ten nie posiada potrzebnej wiedzy o finansach firmy i procedurze prawnej z zakresu windykacji oraz nie zna obsługi specjalistycznego programu komputerowego. Nie ma też odpowiednich umiejętności i cech osobowych przydatnych w kontaktach z dłużnikami. Czy pracodawca może postąpić w taki sposób?
wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:GP
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecane