statystyki

Jak w internecie załatwiać sprawy w ZUS

20.11.2013, 07:25; Aktualizacja: 20.11.2013, 09:25

Platforma usług elektronicznych umożliwia m.in. sprawdzenie stanu konta, składanie formularzy czy przekazywanie reklamacji. Swój internetowy profil można uzyskać po zarejestrowaniu się w portalu Pue.zus.pl. W zależności od tego, w jakiej roli występuje klient, do takich danych uzyskuje dostęp po zarejestrowaniu na platformie.

Dostępny bez ograniczenia czasu i miejsca internet stał się powszechnym sposobem wymiany informacji, a załatwianie spraw drogą elektroniczną jest wygodną formą kontaktu klienta z wybraną instytucją. W przypadku ZUS taką możliwość daje platforma usług elektronicznych (PUE).


Pozostało 94% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecane