W jaki sposób należy przeprowadzić nabór na wolne stanowisko urzędnicze

autor: Leszek Jaworski25.08.2010, 03:00; Aktualizacja: 25.08.2010, 08:21

Kierownik jednostki samorządowej organizujący nabór powinien zapewnić przestrzeganie podstawowych zasad dotyczących tej procedury. Są to zasady: otwartości, konkurencyjności, jawności i równego dostępu do służby publicznej. Regułom tym powinien być podporządkowany cały proces rekrutacji zmierzający do wyłonienia spośród kandydatów na stanowisko urzędnicze najlepszego kandydata.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (2)

  • kad(2010-08-25 09:43) Zgłoś naruszenie 00

    Bo to są konkursy dla osób odpowiedzialnych za nabory, sprawdzian ich inwencji, kreatywności, itp. tak by wynik ostateczny był zadowalający.

    Odpowiedz
  • mariano(2010-08-25 09:28) Zgłoś naruszenie 00

    Jak bywa z uczciwością przeprowadzanych konkursów pokazuje polska ,,korupcjogenna'' rzeczywistość

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecane