Alior Bank, Boston Consulting Group, Procter & Gamble i PricewaterhouseCoopers dadzą studentom szansę zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych.
Po raz trzeci studenci mogą się starać o ciekawe praktyki. W ramach projektu FallWeek 2010, którego pomysłodawcą jest Studenckie Koło Naukowe Konsultingu ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, trzeba przejść dwa etapy rekrutacji.
– Pierwszy zaczyna się 4 października. Studenci przez stronę internetową muszą wypełnić test analityczny w języku angielskim i wybrać 2 z 4 firm – mówi Mikołaj Szymański, jeden z koordynatorów FallWeek 2010.
Do drugiego etapu, gdzie do rozwiązania będą testy przygotowane przez partnerów projektu, przejdzie kilkaset osób.
Najlepsi z nich od 15 do 19 listopada wezmą udział w warsztatach i szkoleniach w wybranych przez siebie firmach.
Choć nagrodą jest tydzień stażu, projekt FallWeek jest pozytywnie oceniany przez uczestników i co roku przyciąga więcej chętnych. – Ponad 90 proc. uważa, że spełnił ich oczekiwania, a 92 proc. powiedziało, że w czasie praktyk nauczyło się czegoś nowego – mówi jeden z koordynatorów FallWeek 2010.
W zeszłym roku organizatorzy dostali ponad 1,5 tys. pojedynczych zgłoszeń od 742 osób, czyli prawie 50 proc. więcej niż rok wcześniej. Tendencja powinna się utrzymać, bo w tej edycji promocję projektu rozszerzono np. o uczelnie prywatne.
Nie wiadomo jeszcze, ile będzie miejsc na praktykach, bo wciąż trwają negocjacje z partnerami projektu. Patronem medialnym projektu jest „Dziennik Gazeta Prawna”.