O wyższym stanowisku w służbie cywilnej zdecyduje staż pracy w sektorze publicznym

autor: Jolanta Góra-Ojczyk11.02.2010, 03:00; Aktualizacja: 11.02.2010, 10:32

Osoby, które chcą się ubiegać o wyższe stanowisko w służbie cywilnej, muszą mieć trzyletni staż pracy w budżetówce.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (3)

  • mifin@wp.pl(2010-03-24 09:18) Zgłoś naruszenie 00

    Bo to teraz tak wygląda dziennikarski profesjonalizm. Łapie się taki jeden z drugim - nazwijmy to umownie: dziennikarz - i kleci teksty na temat funkcjonowania państwa równolegle z artykułem o sprzątaniu psich kupek na trawnikach albo nowym sposobie na odchudzanie. A we wszystkim ów spec medialny jest, oczywiście, ekspertem.

    Odpowiedz
  • x(2010-03-08 13:31) Zgłoś naruszenie 00

    autorowi artykułu proponuję przeczytać ustawę o służbie cywilnej - wynika z niej że w przypadku stanowisk dyrektorów i zastępców jest to trzyletni staż pracy(ogółem) w tym w jednostkach sektora finansów rok na stanowisku kierowniczym lub dwa lata na samodzielnym...

    Odpowiedz
  • x(2010-03-08 13:27) Zgłoś naruszenie 00

    co to za głupoty?

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecane