Edukacja: Zespołowy projekt na zakończenie gimnazjum

autor: Jolanta Ojczyk28.12.2009, 03:00

Uczniowie III klasy gimnazjum, aby mogli ukończyć szkołę, będą musieli wykonać zespołowo jakiś projekt. Pomysł ten budzi obawy dyrektorów szkół.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (10)

  • Gimnazjalistka(2012-02-16 13:22) Zgłoś naruszenie 00

    TEN CAŁY PROJEKT JEST DURNY I WOGÓLE NIR WIEM JAKI TEMAT WYBRAĆ!!! WYMYŚLAJĄ CHYBA NIE MAJĄ CO JUŻ ROBIĆ. ZGADZAM SIĘ Z gIMNAZJUM ;)

    Odpowiedz
  • jackk(2011-12-08 17:57) Zgłoś naruszenie 00

    pomysł do dupyyyyyy

    Odpowiedz
  • aaaaaaa****(2011-10-27 23:40) Zgłoś naruszenie 00

    nawet nie bd czytal komentarzy, jestem teraz w 3 gim i mamy robic ten projekt, jestesmy podzieleni na zasadzie do kazdej z 4 grup jedna os z 5/6 z polaka na koniec 2 kl i potem z infy i jakos reszta sie poukladala, nasza grupa wybrala sobie temat ''boze narodzenie w sztuce, literaturze i muzyce'' z polaka wiec mamy pole do popisu, fajny temat i mozna duzo rzeczy dac, zobaczymy jak nam to wyjdzie

    Odpowiedz
  • gertii(2011-05-24 18:12) Zgłoś naruszenie 00

    taaa zawsze tak było jest i będzie jesli chodzi o pracę w grupach . -_- jestem uczennicą 3 klasy i uczę się dobrze, mam dobre stopnie, i wgl zawsze wszystko robię jak najlepiej. Nie cierpie pracy w grupach, ponieważ czesto trafiam do grupy z typowymi leniami i nieukami z wyboru, którzy nic nie robią tylko liczą na mnie i moją koleżeńskość. ;/ Chcąc nie chcąc zawsze robie wszystko sama ;/
    Jak już maja robić ten projekt to niech uczniowie sami sie pogrupują bo nauczyciele zawsze dobiorą osoby słabsze z lepszymi albo osoby ktore za nic nie moga sie dogadac albo są pokłócone czy coś -_-

    Odpowiedz
  • uczennica(2011-04-16 10:30) Zgłoś naruszenie 00

    Własnie zgadzam sie z tym jeden zrobi cały projekt zeby zdać a ten drugi sie tylko pod tym podpisze no ludzie po co oni wgl wymyślają takie dziadostwo

    Odpowiedz
  • Gimnazjum ;)(2011-01-10 17:08) Zgłoś naruszenie 00

    Ludzie to jest choree w tym projekcie bedzie dobry uczeń a ten gorszy tylko bedzie korzystał. cop to za współpraca ze lepszy bedzie ciągnął tego gorsze. GDZIE TU JEST SPRAWIEDLIWOŚĆ!!!

    Odpowiedz
  • marta(2010-10-24 20:40) Zgłoś naruszenie 00

    Rany widac komentatorzy sa sfrustowani albo niewiem bo to czy sie podoba czy nie możecie spytac swoje dzieci (jesli je macie)bo jesli może ten projekt zmobilizowac i dzieciaki moga go robic na dowolny temat ktory moze byc powiazany z ich hobby to dlaczego odrazu skreślac i uniżać pomysłodawcą, nasze dzieci są kreatywne i ten projekt może tylko im pomóc, dajmy szanse tym pomysłom a potem komentujmy a nie bleblac o ludziach a ni eo samym projekcie!

    Odpowiedz
  • obserwator(2009-12-30 12:38) Zgłoś naruszenie 00

    Rzeczywiście minister od wymyślania głupot musi czymś się wykazać , ponieważ co miesiąc bierze niezłą kasę.Pogonić tę babę do jakiejś roboty ,tylko broń Boże,do szkoły.Smutne jest to ,już znalazła się potakująca dyrektorka gimnazjum która bezkrytycznie z zachwytem w oczach i wazeliniarstwem w rękach będzie realizować wspaniały pomysł pani minister .No i kto tutaj ''genialniejszy'' .

    Odpowiedz
  • filologini(2009-12-28 11:11) Zgłoś naruszenie 00

    Szansa dla obiboków, którzy załapią się na dobrą ocenę, jeśli w zespole trafią na pracowitego i zdolnego ucznia, który w dodatku okaże się koleżeński. Nigdy nie sądziłam, ze ktoś, któ pełni funkcję ministra oświaty mógłby wpaść na taki durny pomysł. Czym innym jest stosowanie projektu w procesie dydaktycznym, ponieważ pełni on równocześnie cenną rolę wychowawczą. Projekt, w dodatku zespołowy, jako narzędzie oceny ucznia kończącego ważny etap edukacji to największa głupota. Skądinąd p.K.Hall już tyle razy wykazała się swoim pojęciem o edukacji, że właściwie taki gniot w jej wykonaniu nawet już nie dziwi. Zdziwiłabym się, gdyby p.minister wreszcie coś sensownego wydumała. Totalna porażka. Wypisz, wymaluj - ministerstwo głupich kroków. Proszę tylko pomyśleć, jak trudno to będzie i ile czasu i pieniędzy to zajmie, aby wyprostować te ministerialne zakrętasy.

    Odpowiedz
  • lki(2009-12-28 10:39) Zgłoś naruszenie 00

    Znów wymyśliła ,,coś" z kosmosu . Może ta baba zajmie się czymś konkretnym bo za to bierze grube pieniądze. To jest najgorszy minister. Może w końcu zastanowi się, że okrawanie przedmiotów ścisłych niekorzystnie wpływa na uczniów gimnazjum i liceum i odbija się niskimi wynikami na egzaminie gimnazjalnym i maturze. Ona nie nadaje się do pełnienia tej funkcji chyba w ogóle nie konsultuje swoje ,,pomysły"z nauczycielami, którzy najlepiej wiedzą co dla ucznia właściwe.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecane