Rusza kampania promocyjna armii "Zawód żołnierz - dołącz do najlepszych"

31.07.2008, 15:10; Aktualizacja: 31.07.2008, 17:01

"Zawód żołnierz - dołącz do najlepszych", pod takim hasłem od sierpnia polska armia będzie zachęcać do wstąpienia w swoje szeregi. Wojsko, które niebawem ma być całkowicie uzawodowione, potrzebuje wielu chętnych.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:PAP
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (39)

  • Paweł SZCZECIN(2009-02-27 16:39) Zgłoś naruszenie 00

    Patriotyzm?? hehh człowieku w armi go już dawno niema...Jestem st.szer już 4 lata i jest już co raz gożej i z płacami za służbe i z zachowaniem kadry. Przychodzą do nas ludzie po szkółkach 1 mies. i co?? próbuje taki gość magazynek odwrotną stroną podpiąć jeszcze z 10min i by mu sie udało...
    Na plakatach piszą o mieszkaniach, awansach, kształceniu to nic innego jak WIELKIE kłamstwa wierzcie mi. Mieszkania napewno niedostaniecie nawet jak macie żone , awans tylko wtedy jak ktoś was puści na szkółke kaprali(nikłe szanse) Za służby już niepłacą nam od listopada zeszłego roku, ale oczywiście wymagania co do nas rosną! Podwyżka?? ja jej jeszcze niewidziałem niby w marcu, ale jak na koncie niebędzie to nieuwierze!! Pozdrawiam wszystkich aha dodam że taki st.szer jak ja dostaje na ręke ok 1900zł wiec mi tu niepiszcie bajeczek!!

    Odpowiedz
  • minister ...(2008-08-04 21:46) Zgłoś naruszenie 00

    Jeśli chcesz szybko trafić do więzienia wstąp do wojska . To najlepsze hasło zachęcające do pracy w armii .

    Odpowiedz
  • cywil(2008-08-10 00:46) Zgłoś naruszenie 00

    mało kto z zawowodwych zołnierzy zalicza w-f wiekszosc ucieka od tego i przynosi zwolnienie lekarskie oczywiscie wystawione po znajomosc przez wojskowego lekarza hehe tak bylo np w 10bkpanc . smiech na sali . wiekszosc obecnych zolnierzy i kandydatow na zolnierzy nie jest w stanie przjesc egzaminu z w-f bo malo kto przebiegnie 3 kilometry wystarczyl by kilometr .ehhh

    Odpowiedz
  • 1psk(2008-08-05 17:14) Zgłoś naruszenie 00

    wymagania jakie stawiaja rekrutom sa troche wygurowane,sami siedza w sztabie na tylkach niech sproboja przejsc te testy.a pozniej mowia ze maja braki.ja sluzylem w 1psk lubliniec to bylo szkolenie.

    Odpowiedz
  • Ameba(2008-08-05 11:10) Zgłoś naruszenie 00

    Zawód żołnierz - dołącz do najlepszych... morderców. Wiecie czym zajmuje się żołnierz? Uczy się zabijać. Jeżeli nie on zabije, to zabije go również (sic!) żołnierz z przeciwnej armii lub też zostanie poddany pod sąd polowy za niewykonanie rozkazu. O tym jakoś nikt nie mówi.
    Rzuce parę cytatów, które mogą dać myślącym ludziom do myślenia:

    Piotr Kropotkin "Przynależność do armii, choćby w najniszej randze, oznacza zgodę i współudział w zabijaniu."

    Bertrand Russell: "Patrioci zawsze mówią o umieraniu za kraj, a nigdy o zabijaniu za kraj."

    A pamiętacie może co mówi się żeby uzasadnić każdy akt zbrojnej agresji? Chociażby atak na Irak? Że to dla dobra życiących tam ludzi. "Jakież zadziwiające szaleństwo: zabijać ludzi dla ich dobra." Lew Tołstoj

    Podsumowując: "Jeśli ludzie przestaną widzieć to, co wydawało im się że widzą, to przestaną widzieć w wojnie: służbę ojczyźnie, bohaterstwo wojny, chwałę wojskową i patriotyzm, a zobaczą to, co jest: nagą prawdę zabójstwa." Lew Tołstoj

    Odpowiedz
  • kpr T(2008-08-03 09:09) Zgłoś naruszenie 00

    No to powinni właśnie zwolnić 60 % oficerów starszych i było by akurat 60 tys. porządnie wyszkolonych żołnierzy. Bo na razie to uchodzimy za papierową armię wśród sojuszników panie majorze K :D

    Odpowiedz
  • wiktor(2008-07-31 21:19) Zgłoś naruszenie 00

    szukaja frajerów do nadstawiania karku za innych za psie pieniadze.. obejdzie sie frajerzy

    Odpowiedz
  • major K(2008-07-31 21:39) Zgłoś naruszenie 00

    Po co nam 150 tysięcy żołnierza? A moze by tak 60 tysięcy ale:lepiej wyszkolonych,lepiej uzbrojonych,lepiej wyposażonych itd itd. Czołgi,rakiety ,samoloty- reszta to zabawa w wojsko. Kosztowna zabawa.

    Odpowiedz
  • prawnik bez aplikacji(2008-07-31 20:33) Zgłoś naruszenie 00

    A ile tam u Was płacą i za co??

    Odpowiedz
  • Wyznawca Polskosci(2009-03-09 14:35) Zgłoś naruszenie 00

    Jak dla mnie wojo jest dla bab!! Jednostka GROM to jest cos, gdyby porownac takiego żołnierza a komandosa z jednostki GROM to żołnierz nie ma szans ani w starciu ani w strzelaniu ani w niczym! Ale osobiscie uwazam ze żołnierze powinni mieć takie samo szkolenie co komandosi.

    Odpowiedz
  • colonel(2008-08-12 12:49) Zgłoś naruszenie 00

    ...i creedo rangersów a pozatym ja także chciałbym do armii szczególnie do jednostek desantowych lub specjalnych...
    teraz to inna bajka będzie a nie tak jak kiedyś pobór w polsce wojsko zmienia sie z zabawy w komunie w wojenną rzeczywistośc XXI w. powłowa obywateli nie wie co robią nasi żołnierze jak trudne zadania wykonują wiedzą tylko o głośnych sprawach Irak Afganistan a gdzie inne misje?
    społeczeństwo sie nie angarzuje większość umi tylko krytykować a przecierz np. GROM jest jedna z najlepszych tego typu formacji...
    Ja mam zamiar wstąpic do wojska a ta kampania jeszcze bardziej utwierdzi moje przekonania. elo

    Odpowiedz
  • HMm(2009-03-24 11:20) Zgłoś naruszenie 00

    teraz płace maja podwyzszyc..wiec moze niebedzie tak zle

    zarabiac 1700zl (bo tyle slyszalem) + micha+ dach nad glowa w wieku 18 /19lat to jest juz cos moim zdaniem

    Odpowiedz
  • edek(2009-06-16 13:43) Zgłoś naruszenie 00

    chciałbym też być żółnierzem szeregowymale niewiem jakie są wymagania na szeregowego oraz jakie można pełnić funkcje jakotaki stopień

    Odpowiedz
  • Jacki boy(2009-08-28 20:08) Zgłoś naruszenie 00

    staram sie o obywatelstwo brytyjskie choc jestem tutaj tylko 2 lata ale anglia oferuje calkiem niezle warunki "jezeli przystapisz do nas i bedziesz wierny naszej krolowej bedziesz mial wszystko co chcesz ,nawet paszport od zaraz" tylko sprobowac

    Odpowiedz
  • plum(2009-09-19 09:50) Zgłoś naruszenie 00

    Odradzam wojsko w korpusie st. szer chyba ze ktos ma mało ambicji by tam iść i byc traktowanym jak szmata. POZDRO

    Odpowiedz
  • PLUM(2009-09-19 09:46) Zgłoś naruszenie 00

    otworzą sie wam oczy po 12 latach z wiekiem i brakiem doswiadzenia bo nic taki zołnierz nie bedzie wart w cywilu

    Odpowiedz
  • kilka jednostek(2009-11-23 19:13) Zgłoś naruszenie 00

    hm ???
    jestem st.szer z 10 letnią służbą
    odradzam wojsko w stopniu szer.zawodowych
    dlaczego ???
    ponieważ ZGNIJECIE na tym stanowisku
    a po 12 latach zostaniecie wywalenii
    jest PROBLEM bo moje skladki od 4 lat nie idą do ZUS
    tylko zostają w WOJSKOWYM BIURZE EMERTALNYM.
    :))
    "czy syn pułkownika może byc generałem ???
    NIE bo general tez ma syna"
    :)
    lub chrześniaka lub innego poplecznika rodzinnego
    i ci od 2005 roku
    zostają PODOFICERAMI ktorych przyjmuje sie z CYWILA
    :)
    są jeszcze poslowie- senatorowie
    :)
    POPYTAJCIE W szkołach wojskowych (tak nieoficjalnie)
    to do DZIENNIKARZY:)
    a najlepiej do NIK
    pozdro

    Odpowiedz
  • Były żołnierz desantu Rafał(2010-12-02 20:09) Zgłoś naruszenie 00

    Powiem tak nie masz stałej pracy idź do armii dadzą ci 2 tysiące na rękę i dodatki ale na nic więcej nie licz no chyba że pójdziesz do desanty do np Gliwic to za skoki ci płacą i wychodzisz więcej ale na lepszy stopień niż st.szer nie licz a jest ustawa co mówi że st.szer możesz być tylko 12 lat a potem dziękuje do widzenia. Skusiłem się na kampanie i poszedłem na wku po pół roku czekania i zdawania egzaminów jakoś się dostałem potem dowiedziałem się o tej ustawie i odeszłem mogłem w sumie zostać i byczyć się przez 12 lat ale trzeba było założyć w końcu rodzinne.

    Odpowiedz
  • cywil(2008-08-10 16:05) Zgłoś naruszenie 00

    A ja chcialbym isc do armi , polowa co tu pisze to sie obawia tego ze beda tam gnebieni , ze beda zdani tylko na siebie i to ich przerasta a pisza o zabijaniu ciekawe co byscie mowili jak by byla jakas wojna i powiedzmy Ruski by nas atakowali wtedy by tacy jak "AMEBA" wypowiadajaca sie wczesniej namawiala by do przystapienia do woja, na swiecie nigdy nie bedzie pokoju beda tylko lepsi i gorsi . Wiecie jaka jest mysl przewodnia Legii Cudzoziemsiej ?" MAG" dla tych co wiedza o co chodzi, pozdro elo.

    Odpowiedz
  • Rezerwa wiosna 07(2008-08-14 21:42) Zgłoś naruszenie 00

    wole klałnem być cyrkowym niż zołnierzem zawodowym... Nasi chłopcy nadstawiają karku na obczyznie w imię czego??? i za pare groszy naprawde czy warto...

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecane