Rusza kampania promocyjna armii "Zawód żołnierz - dołącz do najlepszych"

31.07.2008, 15:10; Aktualizacja: 31.07.2008, 17:01

"Zawód żołnierz - dołącz do najlepszych", pod takim hasłem od sierpnia polska armia będzie zachęcać do wstąpienia w swoje szeregi. Wojsko, które niebawem ma być całkowicie uzawodowione, potrzebuje wielu chętnych.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:PAP
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (39)

  • st.szer w cywilu(2011-01-31 16:13) Zgłoś naruszenie 00

    witam,poszukuje pracy jako najemnik,lub zolnierz zawodowy

    Odpowiedz
  • Były żołnierz desantu Rafał(2010-12-02 20:09) Zgłoś naruszenie 00

    Powiem tak nie masz stałej pracy idź do armii dadzą ci 2 tysiące na rękę i dodatki ale na nic więcej nie licz no chyba że pójdziesz do desanty do np Gliwic to za skoki ci płacą i wychodzisz więcej ale na lepszy stopień niż st.szer nie licz a jest ustawa co mówi że st.szer możesz być tylko 12 lat a potem dziękuje do widzenia. Skusiłem się na kampanie i poszedłem na wku po pół roku czekania i zdawania egzaminów jakoś się dostałem potem dowiedziałem się o tej ustawie i odeszłem mogłem w sumie zostać i byczyć się przez 12 lat ale trzeba było założyć w końcu rodzinne.

    Odpowiedz
  • kilka jednostek(2009-11-23 19:13) Zgłoś naruszenie 00

    hm ???
    jestem st.szer z 10 letnią służbą
    odradzam wojsko w stopniu szer.zawodowych
    dlaczego ???
    ponieważ ZGNIJECIE na tym stanowisku
    a po 12 latach zostaniecie wywalenii
    jest PROBLEM bo moje skladki od 4 lat nie idą do ZUS
    tylko zostają w WOJSKOWYM BIURZE EMERTALNYM.
    :))
    "czy syn pułkownika może byc generałem ???
    NIE bo general tez ma syna"
    :)
    lub chrześniaka lub innego poplecznika rodzinnego
    i ci od 2005 roku
    zostają PODOFICERAMI ktorych przyjmuje sie z CYWILA
    :)
    są jeszcze poslowie- senatorowie
    :)
    POPYTAJCIE W szkołach wojskowych (tak nieoficjalnie)
    to do DZIENNIKARZY:)
    a najlepiej do NIK
    pozdro

    Odpowiedz
  • plum(2009-09-19 09:50) Zgłoś naruszenie 00

    Odradzam wojsko w korpusie st. szer chyba ze ktos ma mało ambicji by tam iść i byc traktowanym jak szmata. POZDRO

    Odpowiedz
  • PLUM(2009-09-19 09:46) Zgłoś naruszenie 00

    otworzą sie wam oczy po 12 latach z wiekiem i brakiem doswiadzenia bo nic taki zołnierz nie bedzie wart w cywilu

    Odpowiedz
  • Jacki boy(2009-08-28 20:08) Zgłoś naruszenie 00

    staram sie o obywatelstwo brytyjskie choc jestem tutaj tylko 2 lata ale anglia oferuje calkiem niezle warunki "jezeli przystapisz do nas i bedziesz wierny naszej krolowej bedziesz mial wszystko co chcesz ,nawet paszport od zaraz" tylko sprobowac

    Odpowiedz
  • edek(2009-06-16 13:43) Zgłoś naruszenie 00

    chciałbym też być żółnierzem szeregowymale niewiem jakie są wymagania na szeregowego oraz jakie można pełnić funkcje jakotaki stopień

    Odpowiedz
  • HMm(2009-03-24 11:20) Zgłoś naruszenie 00

    teraz płace maja podwyzszyc..wiec moze niebedzie tak zle

    zarabiac 1700zl (bo tyle slyszalem) + micha+ dach nad glowa w wieku 18 /19lat to jest juz cos moim zdaniem

    Odpowiedz
  • Wyznawca Polskosci(2009-03-09 14:35) Zgłoś naruszenie 00

    Jak dla mnie wojo jest dla bab!! Jednostka GROM to jest cos, gdyby porownac takiego żołnierza a komandosa z jednostki GROM to żołnierz nie ma szans ani w starciu ani w strzelaniu ani w niczym! Ale osobiscie uwazam ze żołnierze powinni mieć takie samo szkolenie co komandosi.

    Odpowiedz
  • Paweł SZCZECIN(2009-02-27 16:39) Zgłoś naruszenie 00

    Patriotyzm?? hehh człowieku w armi go już dawno niema...Jestem st.szer już 4 lata i jest już co raz gożej i z płacami za służbe i z zachowaniem kadry. Przychodzą do nas ludzie po szkółkach 1 mies. i co?? próbuje taki gość magazynek odwrotną stroną podpiąć jeszcze z 10min i by mu sie udało...
    Na plakatach piszą o mieszkaniach, awansach, kształceniu to nic innego jak WIELKIE kłamstwa wierzcie mi. Mieszkania napewno niedostaniecie nawet jak macie żone , awans tylko wtedy jak ktoś was puści na szkółke kaprali(nikłe szanse) Za służby już niepłacą nam od listopada zeszłego roku, ale oczywiście wymagania co do nas rosną! Podwyżka?? ja jej jeszcze niewidziałem niby w marcu, ale jak na koncie niebędzie to nieuwierze!! Pozdrawiam wszystkich aha dodam że taki st.szer jak ja dostaje na ręke ok 1900zł wiec mi tu niepiszcie bajeczek!!

    Odpowiedz
  • ErykMińskMazowiecki(2009-02-24 14:34) Zgłoś naruszenie 00

    Mam 16 lat i z chęcią dołącze po szkole w szeregi armii...Wszyscy się boją i tak dalej-Czy wiecie co to jest Patriotyzm???...Chyba nie...Wielu zginęło w dawnych czasach a ten kraj-a w końcu każdy umrze...Jestem patriotom-i będe żołnieżem...Pieniądze się zarabia,dobre wyszkolenie i wyżywienie...Czego chcieć więcej...Weźcie się zastanówcie czego tak naprawde chcecie-wojna i tak wkrótce wybuchnie...Czy chcemy tego czy nie-to tylko kwestia paru lat...Ale w tym czasie będe już gotów do walki-będe gotów zabijać i się bronić...Będe Żołnieżem

    Odpowiedz
  • szpadel(2009-02-20 06:36) Zgłoś naruszenie 00

    wojo jest the best!!!ja tam sie nieboje wyzwan a armia to jest to co mnie pociaga wole słuyzyc ojczyznie niz pracowac w prywatnej firmie ale oczywiscie kazdy ma inne zdanie i poglad:p zeby pracowac w wojsku tzreba miec powołanie i chec do tego pasja itd:)wtedy zmartwienia typu zabijanie kasa i inne bzdety schodzą na plan drugi:) pozdro

    Odpowiedz
  • Dzasta(2009-01-25 08:10) Zgłoś naruszenie 00

    Podobnie jak nie którzy chciała bym wstąpić do wojska. No i niektórzy mają rację te egzaminy... . Ale myślę że dam radę:) ;)

    Odpowiedz
  • Szklana(2009-01-14 20:38) Zgłoś naruszenie 00

    propos wyszkolenia naszych zolnierzy, to sam nie wiem jak to jest. Oprocz jednostek specjalnych to czytalem iz zolnierze nie potrafia strzelac podczas biegu i obslugiwac broni jedna reka. Nie trzeba byc pasjonatem wojska aby wiedziec ze zolnierz MUSI to potrafic. Moim zdaniem powinni ulepszyc system wyszkolenia w woju gdyz to jest klucz do sukcesu armii zawodowej.
    PS
    planuje isc do WSOWL po liceum ;D

    Odpowiedz
  • OJCZYZNA(2009-01-12 19:46) Zgłoś naruszenie 00

    ZGADZAM SIE TYM CO JEST NAPISANE NAD MOIM KOMETARZEM JEŚLI NIE CHCESZ TO NIE IC LUBI TO IC

    Odpowiedz
  • kończe szkołe i idę do wojska(2008-12-27 21:40) Zgłoś naruszenie 00

    żołnierz to zawód który ciągnie dla odwarznych tylko dla tych którzy to lubią a nie myślą o pieniądzach

    Odpowiedz
  • remiko1222(2008-12-17 20:39) Zgłoś naruszenie 00

    co wy wiecie o wojsku. takie *********** w banie idz jeden z drugim i sie przekonacie co to jest prawdziwe wojsko

    Odpowiedz
  • polak(2008-11-30 20:30) Zgłoś naruszenie 00

    NIE ZAPOMNIJCIE, że armia zatrudnia st.szer.zawodowych na 12 lat tego już nie dopisali na plakacie propagandowym ,,ZAWÓD ŻOŁNIERZ"a potem wyśle was do cywila. NIE ma szansy,żeby st.szer. awansował na kaprala bo w jednostkach nie ma wolnych etatów podoficerskich są obsadzone a jeżeli już będzie wolny etat to wezmę z cywila kaprala po szkółce (1 msc. ona trwa) i taki gość wskoczy na etacik, a st.szer. jak był st.szer. tak będzie. 12 lat i cie zwolnią .
    Tego w mediach nie mówią, tylko gadają,że tworzą armię zawodową.

    Odpowiedz
  • LEON(2008-11-21 13:09) Zgłoś naruszenie 00

    Jestem starszym szeregowym i tak jak wam opowiadaja ze jest pieknie ze lepszej roboty nie znajdziecie to was robia w "h..." jestem 1,5 roku w zaodzie tym ale tu gdzie jestem to przezegnajcie sie wyzywaja wymagaja nie wiadomo czego ah duzo gadac . Pamietajcie jak sie zdecydujecie na ten zawod najpierw sprawdzcie ta jednostke do ktorej idziecie wymagania i zachowanie kadry.Pozdrawiam

    Odpowiedz
  • przyszły kapral, oby:P(2008-10-14 11:43) Zgłoś naruszenie 00

    ja w przyszłym roku staruje do szkoły podoficerskiej w Poznaniu... i chciałbym odnieść się do tych testów fizycznych: Cywil napisał ''iekszosc obecnych zolnierzy i kandydatow na zolnierzy nie jest w stanie przjesc egzaminu z w-f bo malo kto przebiegnie 3 kilometry wystarczyl by kilometr'' no chyba żart, jakimś lapsem jesteś??... by mieć maks pkt te 3 km trzeba przebiec w czasie 12,30 minuty, ja biegam 11,45 do 12 minut wiec bez lipy... ale niestety, trzeba troche potrenować wcześniej, ja cwicze od marca tego roku i są efekty, pomimo ze testy mam w lipcu 2009 trzeba się wziąść a nie narzekać i cwaniakować... cywil to ty lepiej pozostań w tym cywilu

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecane