Wykup dostęp SMS. To tylko 3 proste kroki
- Zaakceptuj regulamin i wpisz adres e-mail, na który wyślemy ci potwierdzenie zawarcia umowy.
- Kliknij w link, który wysłalismy ci na maila.
-
Wyślij SMS-a pod numer, który od nas dostaniesz.
Kod należy wykorzystać w ciągu 90 dni od czasu otrzymania
REGULAMIN SERWISU
www.gazetaprawna.pl
obowiązujący od dnia 6 czerwca 2016 roku
Rozdział I
POSTANOWIENIA WSTĘPNE
§ 1
Usługodawca
2. W sprawach związanych z zamówieniem, w tym w przypadku problemów z logowaniem oraz w celu wszczęcia procedury reklamacyjnej, usługobiorca może się kontaktować z Działem Obsługi Klienta INFOR PL S.A. ul. Okopowa 58/72, 01-042 Warszawa, czynnym w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8. do 16. pod numerami telefonu 801 626 666, 22 761 31 27 lub pod adresem e-mail: bok@infor.pl (dalej: Biuro Obsługi Klienta).
§ 2
Serwis
2. Serwis jest wydawany przez usługodawcę elektronicznie i umieszczony w domenie www.gazetaprawna.pl oraz jej subdomenach.
3. Usługami oferowanymi w ramach Serwisu są w szczególności:
a) usługa przeglądania, tj. możliwość przeglądania i odczytywania przez usługobiorców materiałów (tekstów, zdjęć, grafik, danych itd.) zamieszczanych w Serwisie, udostępnianych przez usługodawcę w ramach dostępu bezpłatnego lub płatnego. Dostęp do zasobów odbywa się poprzez logicznie wyodrębnione strony WWW o jednoznacznie określonym adresie internetowym;
b) udostępnianie usługobiorcom e-booków;
c) udostępnianie usługobiorcom kalkulatorów, aktów prawnych, wzorów pism, formularzy i umów, itp.;
d) usługa newslettera, tj. wysyłanie listów elektronicznych z wybranymi treściami Serwisu pod adresem elektronicznym usługobiorcy,
e) usługa komentarza, na zasadach szczegółowo określonych w § 19 .
§ 3
Zakres zastosowania
2. Usługobiorca zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu od chwili rozpoczęcia korzystania z Serwisu.
3. W zakresie nieuregulowanym Regulaminem, zastosowanie znajdują także:
a) regulaminy akcji promocyjnych, o których mowa w § 9;
b) regulaminy regulujące zasady dystrybucji dostępu do Serwisu przez podmioty inne niż usługodawca, jeżeli dostęp przyznawany jest przez te podmioty (np. regulamin sklepu internetowego www.sklep.infor.pl);
c) Regulamin Płatności SMS, odnoszący się do usługi realizacji płatności, realizowanej na rzecz usługobiorcę przez eCard S.A. z siedzibą w Gdańsku (zob. § 8 ust. 2).
§ 4
Wymagania techniczne
a) urządzenie mające dostęp do sieci Internet wraz z prawidłowo skonfigurowaną, aktualną wersją przeglądarki internetowej,
b) aktywne konto poczty elektronicznej (email).
2. W przypadku płatności SMS, niezbędny jest również dostęp do urządzenia pozwalającego na wysyłkę, odbiór i odczytywanie SMS.
§ 5
Dostęp
a) zamówienia usługi (odpłatnej lub nieodpłatnej),
b) wyrażenia zgód, o których mowa w § 15 lub skorzystania z Kodu Promocyjnego, o którym mowa w § 9;
c) zalogowania.
2. Zamówienie usługi odbywa się poprzez formularz zamówienia lub poprzez telesprzedaż, zgodnie z Regulaminem. W przypadku zamówienia usługi przez sklep internetowy, o którym mowa w § 3 ust. 3, do zamówienia stosuje się postanowienia regulaminu tego sklepu.
3. Czas dostępu do usługi wymagającej zalogowania liczony jest od chwili przesłania loginu i hasła przez Biuro Obsługi Klienta pod adresem e-mail usługobiorcy, zaś w przypadku płatności SMS – od wysłania usługobiorcy Kodu Dostępu.
4. Usługodawca ma prawo odmówić uruchomienia usługi, jeśli dane przesłane przez usługobiorcę są niepoprawne lub niezupełne.
Rozdział II
ZAMÓWIENIE
§ 6
Formularz zamówienia
2. Złożenie zamówienia jest możliwe po złożeniu oświadczenia o akceptacji Regulaminu.
3. Przy akcjach promocyjnych usługobiorca ma możliwość, przed złożeniem zamówienia, wprowadzenia Kodu Promocyjnego lub Kodu Rabatowego (zob. § 9)
4. Zamawiając dostęp do usługi, usługobiorca może zażądać rozpoczęcia jej wykonywania przed upływem terminu do wykonania prawa do odstąpienia (zob. § 11). W przypadku nie złożenia takiego żądania usługodawca jest uprawniony do wstrzymania dostępu do czasu upływu ww. terminu.
5. Proces zamówienia kończy się wciśnięciem klawisza „ZAMAWIAM” (dla usług bezpłatnych wymagających zalogowania) lub „ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY” (dla usług odpłatnych wymagających zalogowania).
6. Po złożeniu zamówienia, usługobiorca otrzymuje pod adresem email potwierdzenie zawarcia umowy.
7. Z zastrzeżeniem ust. 8, jeżeli hasło nie zostało zdefiniowane przez usługobiorcę na formularzu zamówienia, jest ono mu przesyłane razem z potwierdzeniem zawarcia umowy. Zalogowanie usługobiorcy w Serwisie odbywa się poprzez wprowadzenie do systemu teleinformatycznego usługodawcy jego loginu oraz hasła.
8. W przypadku sprzedaży z wykorzystaniem płatności SMS, wraz z potwierdzeniem zawarcia umowy usługodawca otrzymuje link. Aktywacja („kliknięcie”) tego linku powoduje przejście do platformy umożliwiającej płatność SMS, zgodnie z Regulaminem Płatności SMS. Późniejszy dostęp do zakupionej treści jest możliwy po wprowadzeniu Kodu Dostępu do systemu informatycznego usługodawcy, przy próbie aktywacji tej treści, do której dostęp został uprzednio wykupiony.
9. Usługobiorca zobowiązany jest do zabezpieczenia loginu, hasła, Kodu Promocyjnego, Kodu Rabatowego i Kodu Dostępu przed dostępem osób nieuprawnionych.
10. Usługobiorca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia Usługodawcy o zmianie swego adresu e-mail. W przypadku niepoinformowania Usługodawcy o zmianie adresu e-mail, przyjmuje się, że wszelkie oświadczenia i informacje wysłane przez Usługodawcę do Usługobiorcy pod adresem e-mail podanym przez Usługobiorcę w formularzu zamówienia zostały skutecznie doręczone.
§ 7
Telesprzedaż
2. Po odbytej rozmowie, za zgodą klienta, usługodawca wysyła do niego potwierdzenie treści proponowanej umowy (dalej: „Potwierdzenie”), zawierające:
a) informację o danym produkcie,
b) Regulamin,
c) formularz pozwalający na wypełnienie lub potwierdzenie danych potrzebnych do zawarcia umowy, a także na złożenie innych oświadczeń przewidzianych w Regulaminie.
3. Odesłanie potwierdzenia treści proponowanej umowy, wraz z prawidłowo uzupełnionym formularzem, dokonane w drodze elektronicznej w ciągu 48h od jego wysłania do klienta, będzie oznaczało zawarcie umowy, chyba że w tym czasie oferowany produkt stanie się niedostępny. W obydwu przypadkach klient zostanie o tym zawiadomiony listem elektronicznym.
§ 8
Płatność
2. Jeżeli jednak usługodawca wykupuje dostęp do pojedynczych artykułów zamieszczonych w Serwisie lub numerów z wydania elektronicznego Dziennika Gazety Prawnej, płatność odbywa się w sposób określony Regulaminem Płatności SMS. Do dokonania zakupu niezbędna jest akceptacja ww. regulaminu. W zakresie tej płatności, usługodawcą jest eCard S.A. z siedzibą w Gdańsku (80-387 Gdańsk), przy ulicy Arkońskiej 11, 80-387 Gdańsk, nr KRS 0000042304.
§ 9
Promocje
2. W szczególności, usługodawca może oferować bezpłatny czasowy dostęp do pełnej wersji Serwisu na warunkach określonych każdorazowo w ofercie promocyjnej, po uprzednim wypełnieniu formularza zamówienia. Usługobiorca, który korzysta z takiej promocji, zamawiając Serwis, wpisuje na formularzu otrzymany Kod Promocyjny, w miejscu do tego przeznaczonym.
3. Usługodawca może oferować zniżkę na usługi płatne. Usługobiorca, który korzysta z takiej promocji, wpisuje na formularzu otrzymany Kod Rabatowy, w miejscu do tego przeznaczonym.
4. Usługodawca może oferować w promocji darmowe towary lub usługi (lub zniżki na nie) dla usługobiorców, którzy zawarli umowę o usługę płatną. Odstąpienie od umowy przez Usługobiorcę będzie oznaczało obowiązek zwrotu takiego towaru lub usługi.
5. Promocja może być ograniczona w czasie lub w ilości przyznanych dostępów. W przypadku ograniczenia co do ilości, rozstrzygające jest pierwszeństwo w złożeniu zamówienia.
6. Usługodawca przed upływem okresu bezpłatnego dostępu może zaproponować Usługobiorcy płatny abonament uprawniający do korzystania z zasobów Serwisu.
7. Usługodawca może zaoferować również inne formy dostępu do płatnych zasobów Serwisu.
Rozdział III
ROZWIĄZANIE, WYPOWIEDZENIE, ODSTĄPIENIE,
RĘKOJMIA I GWARANCJA
§ 10
Rozwiązanie i wypowiedzenie
2. Usługobiorca, który złożył zamówienie usługi nieodpłatnej, może wypowiedzieć umowę o jej świadczenie w każdym czasie bez podania przyczyn. W tym celu należy wysłać e-mail z prośbą o wyrejestrowanie pod adresem e-mail: bok@infor.pl.
3. Na wyraźne żądanie usługobiorcy, usługodawca może dezaktywować jego unikalne hasło, jednak nie oznacza to rozwiązania umowy.
4. Usługobiorca może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania emaili przesyłanych w ramach usługi newslettera, wywołując link dezaktywujący umieszczony w każdej z wiadomości, bądź wysyłając e-mail z prośbą o wykreślenie z listy wysyłkowej.
§ 11
Odstąpienie od umowy
2. Usługobiorca może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny.
3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy.
4. Konsument może odstąpić od umowy, przesyłając Usługodawcy jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Może przy tym skorzystać ze wzoru oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu. Oświadczenie należy wysłać pod adresem email: bok@infor.pl. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
5. W przypadku odstąpienia od umowy uważa się ją za niezawartą. Dlatego wraz z odstąpieniem usługodawca winien zwrócić wszelkie produkty/świadczenia, które otrzymał gratisowo, a/lub których warunkiem otrzymania lub otrzymania w preferencyjnej cenie był zakup dostępu.
6. Usługodawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Usługodawca może jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od usługobiorcy do chwili otrzymania z powrotem lub dostarczenia przez usługobiorcę dowodu odesłania (w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej) rzeczy, o których mowa w § 9 ust. 4.
7. Jeżeli zamawiając dostęp do usługi, usługobiorca zażądał rozpoczęcia jej wykonywania przed upływem terminu do wykonania prawa do odstąpienia, po odstąpieniu od umowy, ma on obowiązek zapłaty za świadczenie spełnione do tej chwili. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jednakże, jeżeli usługodawca wykonał w pełni usługę, prawo odstąpienia nie przysługuje.
8. Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył usługobiorca, chyba że usługobiorca wyraźnie wskazał inny sposób zwrotu jednocześnie z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.
§ 12
Reklamacje
2. W celu złożenia reklamacji kupujący powinien przesłać pocztą tradycyjną lub elektroniczną pod adresem Biura Obsługi Klienta oświadczenie zawierające rodzaj żądania oraz dane umożliwiające Usługodawcy kontakt z Usługobiorcą (co najmniej imię i nazwisko oraz adres korespondencyjny). W celu przyspieszenia procedury reklamacyjnej zalecamy dołączenie do przesyłki z reklamowanym towarem dowodu zakupu (np. faktura VAT) lub jego kopii.
3. Usługodawca może poprosić Usługobiorcę o uzupełnienie ewentualnych braków reklamacji. Usługodawca jest zobowiązany ustosunkować się do żądania reklamacyjnego w terminie 14 dni od jego zgłoszenia.
4. Postanowienia niniejszego paragrafu stosuje się odpowiednio do wszelkich uwag usługobiorców, związanych z funkcjonowaniem Serwisu.
§ 13
Gwarancja
2. Usługobiorca może, według swojego wyboru, zastosować się do procedury gwarancyjnej opisanej w dokumencie gwarancji lub zastosować się do procedury reklamacyjnej opisanej w § 12 Regulaminu.
Rozdział IV. POLITYKA PRYWATNOŚCI
§ 14
Dane osobowe
2. Usługodawca może przetwarzać m.in. następujące dane osobowe:
a) nazwisko i imiona usługobiorcy,
b) numer NIP,
c) adres zamieszkania lub pobytu,
d) adres do korespondencji, jeżeli jest inny niż adres zamieszkania lub pobytu,
e) adres poczty elektronicznej,
f) numer telefonu,
g) data urodzenia.
3. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz.U. z 2015 r. poz. 2123) jest INFOR BIZNES sp. z o.o. i INFOR PL SA. Siedzibą spółek jest ul. Okopowa 58/72, 01-042 Warszawa.
4. Dane osobowe usługobiorców będą przetwarzane przez Usługodawcę i spółki z Grupy INFOR PL w celu realizacji umowy, świadczenia usług, archiwizacji, sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Spółki oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. W szczególności usługodawca uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych usługobiorcy potrzebnych do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania umowy o świadczeniu usług przez usługodawcę oraz w celu realizacji usług, zgodnie z Regulaminem i ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz.U. z 2013 roku, poz. 1422 ze zm.), a w przypadku wyrażenia przez usługobiorcę odrębnych zgód, także w celu wysyłania informacji handlowych za pomoca środków komunikacji elektronicznej lub w celu użycia telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego (zob. § 15).
5. Usługobiorca ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikowania oraz usunięcia, po uprzednim kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.
§ 15
Zgody
a) „Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej od spółek Grupy INFOR PL oraz podmiotów współpracujących.”
b) „Wyrażam zgodę na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego przez spółki Grupy INFOR PL.”
c) „Wyrażam zgodę na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (np. telefonu) i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego kontrahentów spółek z Grupy INFOR PL.” Powyższe oświadczenia są niezależne od czasu korzystania z usług świadczonych przez spółki z Grupy INFOR PL.
2. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Jednakże może stanowić warunek świadczenia usługi nieodpłatnej.
3. Usługobiorca może w każdym czasie odwołać swoją zgodę przesyłając wiadomość pod adresem email: bok@infor.pl.
§ 16
Pliki cookies
2. Usługobiorca ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
3. Informacja o plikach cookies znajduje się również na stronie Serwisu, w zakładce „Ochrona prywatności”.
Rozdział V. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA
§ 17
Prawa autorskie
a) dokonywanie, w szczególności w celach komercyjnych: kopiowania, modyfikowania oraz transmitowania elektronicznie lub w innym sposób Serwisu lub jego części, a także poszczególnych utworów i baz danych udostępnianych na jego stronach,
b) rozpowszechnianie (w tym rozpowszechnianie w celach informacyjnych w prasie, radiu, telewizji oraz w taki sposób, aby każdy miał dostęp do materiałów w wybranym przez siebie miejscu i czasie) publikowanych w Serwisie, także aktualnych: artykułów, reportaży, wywiadów i innych utworów na jakiekolwiek tematy (w tym na tematy polityczne, gospodarcze i religijne),
c) pobieranie zawartości baz danych i wtórne jej wykorzystywanie w całości lub w istotnej - co do jakości lub ilości - części.
2. Użytkownicy mogą korzystać z Serwisu oraz utworów i baz danych wyłącznie w ramach dozwolonego użytku, wyznaczonego przez przepisy ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy o ochronie baz danych, przy czym takie korzystanie nie może naruszać normalnego korzystania z utworu lub bazy danych lub godzić w słuszne interesy usługodawcy oraz podmiotów, których utwory lub bazy danych - na podstawie współpracy z usługodawcą - są udostępniane w Serwisie.
3. Jakiekolwiek inne niż określone z utworów i baz danych udostępnianych w Serwisie bez uprzedniej wyraźnej zgody usługodawcy udzielonej na piśmie jest zabronione, a naruszenie praw usługodawcy (lub podmiotów, których utwory lub bazy danych na podstawie współpracy z usługodawcą są udostępniane w Serwisie) do podlegających ochronie utworów i baz danych będzie skutkować odpowiedzialnością przewidzianą przez prawo cywilne i karne.
4. Zamieszczone na stronach internetowych portalu gazetaprawna.pl materiały sygnowane skrótem "PAP" stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, będących bazami danych, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie. Chronione są one przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez INFOR Biznes sp. z o.o. na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.
§ 18
Zastrzeżenia
2. Usługodawca nie odpowiada za żadne szkody powstałe czy też mogące powstać w związku z zawartością Serwisu bez względu na bezpośrednią czy pośrednią przyczynę powstania tych szkód.
3. W szczególności usługodawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez usługobiorcę określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze treścią Serwisu.
4. Autorzy publikacji zamieszczonych w Serwisie nie ponoszą przed usługobiorcą żadnej odpowiedzialności. Ustępy 2 i 3 powyżej należy stosować odpowiednio.
5. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby informacje prezentowane w Serwisach były zawsze aktualne, kompletne, prawdziwe, rzeczowe, rzetelne, zgodne ze stanem faktycznym i prawnym. Usługodawca oświadcza, że według jego najlepszej woli i wiedzy zawartość serwisów odpowiada tym właśnie cechom. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby pobieranie przez użytkownika plików z serwerów usługodawcy wiązało się z jak najmniejszym ryzykiem wystąpienia jakichkolwiek szkód po stronie korzystającego. Oświadczenie to nie wpływa w żadnej mierze na odpowiedzialność usługodawcy, która podlega ograniczeniom wyżej wymienionym.
6. Informujemy, że jedynym źródłem wzoru formularza podatkowego jest ustawa albo rozporządzenie. Aktywne druki podatkowe prezentowane na stronach serwisu są pomocniczym narzędziem służącym do rozliczania zobowiązań podatkowych i wykonywania obowiązków podatkowych przewidzianych przez prawo polskie. Aktywne formularze są efektem działań twórczych, które wymagają czynności dostosowawczych i sprawdzających. Reguły odpowiedzialności usługodawcy określone powyżej w ust. 1-6 stosowane odpowiednio dotyczą aktywnych formularzy.
7. Usługodawca zastrzega sobie prawo do ograniczonej czasowo przerwy technicznej w funkcjonowaniu witryny WWW w przypadku planowanej, bieżącej obsługi i konserwacji serwera oraz oprogramowania Serwisu. O terminie i czasie trwania przerwy usługobiorca zostanie powiadomiony komunikatem zamieszczonym na stronie Serwisu.
8. Usługodawca zastrzega sobie prawo umieszczania w Serwisie treści reklamowych w formach powszechnie stosowanych w Internecie.
§ 19
Komentarze
2. Wyświetlanie komentarza będzie trwało nie dłużej niż wyświetlanie tekstu, z którym dany komentarz jest powiązany.
3. Jeżeli komentarz stanowi utwór, w rozumieniu prawa autorskiego, Usługobiorca udziela Usługodawcy nieodpłatnej licencji na korzystanie z utworu na następujących polach eksploatacji:
a) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu - wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;
b) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono - wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;
c) w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony za lit. b powyżej - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym.
Usługodawca jest uprawniony do udzielania sublicencji.
4. Komentarze nie mogą zawierać:
a) wulgaryzmów,
b) treści obraźliwych,
c) reklam lub przekazów stanowiących reklamę ukrytą,
d) odesłań do innych stron internetowych,
e) treści naruszających prawa autorskie lub dobra osobiste osób trzecich,
f) treści nawołujących do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej lub treści propagujących przemoc oraz totalitarny ustrój państwa,
g) treści w inny sposób niezgodnych z prawem.
Takie komentarze mogą być usuwane przez usługodawcę.
5. Usługobiorca zamieszcza komentarz wyłącznie na własną odpowiedzialność. Usługodawca nie ma obowiązku monitorowania treści komentarzy zamieszczanych przez usługobiorców w Serwisie. Każdy, kto poweźmie informację, że treści zamieszczone przez Usługobiorcę są niezgodne z prawem lub z postanowieniami Regulaminu, może poinformować Usługodawcę o fakcie i miejscu zamieszczenia takich treści, pocztą elektroniczną pod adresem: bok@infor.pl.
6. Usługodawca zastrzega sobie prawo do automatycznego publikowania obok zamieszczonego komentarza części adresu IP, z którego nastąpiło połączenie z serwerem Usługodawcy w chwili zamieszczania komentarza.
§ 20
Zmiany Regulaminu
2. Poprzednie wersje Regulaminu są publikowane na stronach Serwisu.
§ 21
Dodatkowe informacje
2. Usługobiorcy nie wolno dostarczać treści o charakterze bezprawnym.
3. Usługodawca nie zapewnia usług posprzedażnych.
4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (Platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług. Jednakże, Usługodawca nie zapewnia możliwości skorzystania przez usługobiorców lub kupujących z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
5. Usługodawca nie jest związany kodeksem dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
6. Miejscem spełnienia świadczenia jest siedziba Usługodawcy.
Załącznik: WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)- Adresat:
INFOR Biznes sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta, ul. Okopowa 58/72, 01-042 Warszawa
bok@infor.pl
- Ja/My niniejszym informuję/informujemy o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy / umowy dostawy następujących rzeczy / umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy/ umowy o świadczenie następującej usługi
- Data zawarcia umowy/odbioru
- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
- Adres konsumenta(-ów)
- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
- Data
Regulamin Płatności SMS dla treści płatnych udostępnianych przez Infor Biznes sp. z o.o.
§1
INFORMACJE OGÓLNE
a) Serwis – serwisy internetowe prowadzone przez Infor, obsługiwane w ramach umowy zarządzania dostępem przez Operatora,
b) Usługa – usługa realizacji płatności za dostęp do Treści zamieszczonych w Serwisie, realizowana przez Operatora za pomocą kanałów multimedialnych Operatorów GSM, w formie bezpiecznej wymiany kodów, oferowana Użytkownikom, będących jednocześnie użytkownikami telefonii komórkowej;
c) Operator – eCard S.A. z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Arkońskiej 11, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk- Północ w Gdańsku VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000042304, NIP 521-31-03-040, REGON 016341786, kapitał zakładowy 16 840 000,00 zł (w całości opłacony). Operator jest usługodawcą, odpowiedzialnym za prawidłową realizację Usługi;
d) Infor – INFOR Biznes sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Okopowej 58/72, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców, prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 307225, NIP 527 25 75 823, REGON 141 442 680, kapitał zakładowy 29 421 550 złotych;
e) Użytkownicy – osoby korzystające z dostępu do Treści, realizujące płatność poprzez skorzystanie z Usługi; f) Treść – treści cyfrowe dostępne dla Użytkowników po zalogowaniu do Serwisu i dokonaniu płatności poprzez skorzystanie z Usługi, w zakresie i na warunkach aktualnej oferty handlowej Infor. Treść może objąć m.in. pełną wersję artykułów, dokumentów, gazet i czasopism elektronicznych, e-booków, plików multimedialnych, raportów, baz danych, archiwów, infoserwisów, serwisów typu chat, forum, dział porad lub usług hostingowych; g) Operator GSM – osoba prawna świadcząca usługi bezprzewodowej telefonii komórkowej telekomunikacyjnej, w szczególności takie podmioty jak: Polska Telefonia Cyfrowa sp. z o.o., Polkomtel S.A., PTK Centertel sp. z o.o.;
h) Numer Dostępowy – numer SMS Premium podany w Serwisie zawierającym Treść;
i) Kod Identyfikujący – znaki alfanumeryczne identyfikujące Treść;
j) Kod Dostępu – unikalny kod kontroli dostępu oparty o znaki alfanumeryczne, umożliwiający korzystanie z Treści uprawnionym Użytkownikom;
k) Wiadomość SMS – odpowiednio sformatowana wiadomość tekstowa zawierająca Kod Identyfikujący, wysyłana przez Użytkownika na Numer Dostępowy w celu uzyskania Kodu Dostępu;
l) Wiadomość Zwrotna – odpowiednio sformatowana wiadomość tekstowa w ramach realizacji Usługi kontroli dostępu, odsyłana przez Operatora w odpowiedzi na Wiadomość SMS pod numer telefonu, z którego wysłana została Wiadomość SMS, zawierająca Kod Dostępu albo informację, że wiadomość nie została poprawnie rozpoznana.
§2
ZASADY DZIAŁANIA USŁUGI
2. Wiadomość SMS musi zawierać Kod Identyfikujący.
3. Po otrzymaniu przez Operatora poprawnej Wiadomości SMS z Kodem Identyfikującym, Użytkownikowi zostanie przydzielony Kod Dostępu, który zostanie następnie przesłany Użytkownikowi w treści Wiadomości Zwrotnej.
4. Koszt wysłania Wiadomości SMS jest zgodny z aktualnymi cennikami Operatorów GSM dla wiadomości typu SMS Premium.
5. Opłaty za wysłanie Wiadomości SMS pod Numer Dostępowy nie podlegają zwrotowi w żadnym wypadku.
6. Uzyskanie dostępu do Treści nie oznacza nabycia do nich przez Użytkownika praw autorskich. Użytkownik ma prawo wykorzystywać wspomniane Treści w sposób zgodny z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
7. Zasady korzystania z dostępu do Treści, czas dostępu do Treści i czas ważności otrzymanego Kodu Dostępu, informacje o ważności Kodów Dostępu oraz ich funkcjonalności regulują właściwe regulaminy Infor.
8. Numery telefonów, z których wysłano Wiadomość SMS będą przechowywane w systemie Operatora w celu identyfikacji Użytkownika i nie będą wykorzystywane do innych celów, chyba że Użytkownik na podstawie odrębnej umowy z Operatorem wyraził zgodę na przetwarzanie danych dla innych celów.
§3
DOSTĘPNOŚĆ USŁUG I REKLAMACJE
2. Operator nie ponosi odpowiedzialności wobec Użytkowników za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usługi z przyczyn leżących po stronie Operatora GSM, dostawców usług internetowych, z powodu błędu Użytkownika (w tym spowodowanymi błędami w informacjach i Regulaminach Infor) oraz osób trzecich, ani spowodowanych działaniami siły wyższej, w szczególności za reklamacje związane z niedostarczeniem, opóźnieniem dostarczenia lub nieregularnym dostarczaniem zamówionych Kodów Dostępu.
3. Operator nie ponosi odpowiedzialności za skutki wysłania Wiadomości SMS z telefonu Użytkownika przez osoby nieuprawnione.
4. Operator jest uprawniony do czasowej przerwy w świadczeniu Usług z przyczyn technicznych. Operator dołoży najwyższej staranności, aby wskazane wyżej przerwy miały miejsce w godzinach nocnych i trwały możliwie najkrócej. Przerwy w świadczeniu Usług z przyczyn technicznych nie mają wpływu na ocenę wykonania przez Operatora zobowiązań z tytułu umożliwienia Użytkownikom korzystania z Serwisu.
5. Przedmiotem reklamacji jest wykonanie przez Operatora Usługi niezgodnie z warunkami i zasadami określonymi w niniejszym regulaminie.
6. Składanie reklamacji odbywa się tylko i wyłącznie za pomocą poczty elektronicznej pod adresem smssupport@ecard.pl.
7. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko osoby dokonującej reklamacji, numer telefonu komórkowego, z którego wysłano Wiadomość SMS, treść wiadomości, przybliżoną datę i czas wysłania wiadomości oraz zwięzły opis zastrzeżeń.
8. Reklamację należy zgłaszać w terminie 7 dni od daty wysłania Wiadomości SMS.
9. Jeżeli reklamacja wymaga uzupełnienia, Operator zastrzega sobie prawo do zwrócenia się do Użytkownika z prośbą o uzupełnienie przekazanych informacji.
10. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania przez Operatora. W przypadku braku możliwości rozpatrzenia reklamacji w tym terminie Operator zobowiązuje się do poinformowania Użytkownika o tym fakcie.
11. Operatorzy GSM odpowiadają jedynie za usługi telekomunikacyjne umożliwiające realizację Usługi.
12. Upusty cenowe dla grup abonentów na opłaty abonamentowe oraz usługi dodatkowe nie mają zastosowania do Numeru Dostępowego.
13. Operator zastrzega, iż Wiadomości SMS wysłane przez: pracowników, zleceniobiorców, współpracowników oraz z kart testowych Operatorów GSM mogą nie być uwzględniane w ramach Usługi.
§4
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
2. Prawem właściwym dla wszystkich stosunków prawnych wynikających z niniejszego regulaminu jest prawo polskie. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne.
3. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa.
Pracownik.(2017-06-19 16:38) Zgłoś naruszenie 7011
Życzę każdemu aby przyszedł do ZUS popracować za 2200 zl brutto w czterdziestostopniowym upale - bez klimatyzacji, przez 10 godzin. Pracować w nadgodzinach od ponad 14 lat. W tle z presją otoczenia, które nie ma pojęcia o pracy w tej instytucji. Administracja państwa ma zagwarantowane podwyżki od Pani szydło w tym roku o 400 zł, ale o tym nikt nie mówi. Ale tylko jak pracownik ZUS dostanie 60 zł brutto to już jest nierób i robi się afera na cały kraj. Zapraszamy do pracy - ogłoszenia są - ale chętnych brak bo za te " gowniane " pieniądze nikt z tych krzykaczy nie chce przyjść. A jak już ktoś przyjdzie to ucieka w ciągu miesiąca. My tylko wykonujemy to co niestety ustawodawca ******** bo kolejne zmiany - kilkakrotnie w roku- powodują burdel w systemie. Inaczej tego nie można nazwać.
Pokaż odpowiedzi (6)Odpowiedztas(2017-09-17 10:22) Zgłoś naruszenie 00
Mimo wszystko jakiś sukces osiągnęliście, zdaje się 250 zł podwyżki brutto? Gratuluję- to ewidentny sukces uzwiązkowienia w waszej firmie. My pracownicy Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa nie dostaliśmy nic na podwyżki a też pracujemy w soboty i nie raz do 22 godziny wieczorem, ale u nas związki są słabiutkie.
Da.com(2017-06-21 21:15) Zgłoś naruszenie 22
Dokładnie. Pracuje tu 15 lat i z chamstwem niestety spotykam się na co dzien. Zarabiamy grosze, nagrody kwartalne są zabierane wedle kaprusu kierownikow i dawane no właśnie kolezankom z innych pięter. Choćbym nie wiem jak się starala wiecznie nic nie pasuje, nigdy nikt nie przyszedl i nie powiedzial dobrego slowa, a pracować po 10 godzin to juz przesada. Mając małe nie wyobrazam sobie tego jak sami nie zawalczymy to lto. Niestety dyrektor jest identyczny w swoich przekonaniach jak Ci co nas oceniają nie znając naszej pracy, wkladu w nią w imię czego pytam, ochlapow bo te pensje to kpina. Zero awansów od lat, podwyzek brak słów.
logger(2017-06-20 12:07) Zgłoś naruszenie 20
Niestety w administracji państwowej także nie ma co liczyć na 400 zł podwyżki, tylko "podwyżki" w takich granicach jak w ZUS.
Bzdura(2017-06-20 00:46) Zgłoś naruszenie 107
Wiesz czemu ucieka? Bo nie moze sie nic dowiedziec, bo takie betony jak Ty nie przekazuja wiedzy a jedyne co mozna od.nich uslyszec to "nie.wiem"
Kamis(2017-06-19 17:17) Zgłoś naruszenie 43
No za tyrami jestescie😃
pracownik(2017-06-19 17:12) Zgłoś naruszenie 03
Racja!!!!
Kkkk(2017-06-19 15:18) Zgłoś naruszenie 649
Koleżanki i Koledzy bądźmy razem!!!
Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedzzaba(2017-06-22 23:04) Zgłoś naruszenie 00
już jesteśmy. Coraz więcej oświadczeń ze zgodami na nadgodziny wpływa. Liczonych od starej podstawy.
Pracownik(2017-06-19 16:21) Zgłoś naruszenie 4810
Proponuje przyjsc popracowac miesiac w ZUS .Zobaczymy ile wytrwasz .Niewielu wytrzymuje.
Pokaż odpowiedzi (2)OdpowiedzPracownik(2017-06-19 21:31) Zgłoś naruszenie 67
Są Zapraszamy 😀
Kamis(2017-06-19 17:18) Zgłoś naruszenie 80
A sa wolne miejsca?
Misio (2017-06-19 14:01) Zgłoś naruszenie 444
No ciekawe czy teraz te zwiazki cos wywalcza...troche watpie ale trzmam kciuki
Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedzzaba(2017-06-22 23:27) Zgłoś naruszenie 01
oczywiście, że nie . Związki, które są wewnątrz firmy, w jej strukturach, nigdy nic nie wywalczą.. Ale są, bo wielu ludzi chce być "u koryta" i pełnić funkcje w zarządzie i kołach. No bo po co tyle organizacji związkowych w ZUS? I żeby się wykazać podejmują działania w ramach których bija pianę. W tej sytuacji skuteczność ZZ=0.
Onaa(2017-06-19 17:15) Zgłoś naruszenie 415
Nie szanuje sie pracownikow w tej firmie..i mlodych a przede wszystkich starych pracownikow oni wlasnie powinni byc doceniani za wiedze, doswiadvzenie, kreatywnosc, a tu prscujesz ponad 30 lat w firmie z pensja brutto 3 tys.
Pokaż odpowiedzi (3)Odpowiedzzaba(2017-06-22 23:02) Zgłoś naruszenie 00
Kreatywność? gdzie ty pracujesz? raczej zmanierowanie, zniechęcenie i pretensje do świata o to że istnieje!
beata(2017-06-20 15:42) Zgłoś naruszenie 20
Zdecydowanie to z Centrali powinno przyjść dobre rozwiązanie, dobry plan . Pracownicy wykonują tylko swoją pracę i nie mają nic do powiedzenia. A wyścig szczurów nie pomaga w rozwoju tej firmy .
R....(2017-06-19 21:23) Zgłoś naruszenie 35
3 tys. to marzenie pracuje 29 lat za 2500 zł.brutto .Ktoś powie trzeba było zmienić pracę ale jak się ma dzieci to wytrzyma się wszystko.Jestem jednak rozgoryczona bo dając takie wynagrodzenia oznacza brak szacunku dla pracowników .
Rozy(2017-06-19 21:07) Zgłoś naruszenie 206
Tak tak zwolnić wszystkich i Ty przyjdziesz pracować. Wiesz jak? Pewnie w życiu się wiele nie napracowales skoro nie masz pojęcia o tym co się w Urzedzie. A tak naprawdę to paskudny masz charakter😡
OdpowiedzJ(2017-06-19 09:37) Zgłoś naruszenie 1654
Zawsze mogą zmienic prace na bardziej atrakcyjna np. praca wsklepie biedry.Tak doradzaja orzecznicy ZUS . Moze wtedy docenia to co maja. Kawusia,herbatka,soboty i niedziele wolne...
Pokaż odpowiedzi (3)Odpowiedzo to pytanie(2017-06-21 10:46) Zgłoś naruszenie 21
Przyjdą inni i będą pracować, od lat bez znajomości do żadnego urzędu nie można się dostać, a wciąż niby im źle. To po co tam siedzą, niech pozwolą pacowac innym.
beata(2017-06-20 15:35) Zgłoś naruszenie 42
fakt - nie masz pojęcia o czym piszesz
G(2017-06-19 14:06) Zgłoś naruszenie 178
Jak najbardziej. Zawsze mogą zmienić tylko kto wyplaci Ci człowieku zasiłek chorobowy lub emeryturę?
Emerytka (2017-06-20 11:14) Zgłoś naruszenie 125
Ci co nie pracują w ZUS są bardzo mądrzy.. Ale później każdy tą emeryturę chce mieć. Miejcie pretensje do rządzących a nie do samej instytucji
Pokaż odpowiedzi (1)OdpowiedzZenon (2017-06-20 22:21) Zgłoś naruszenie 53
To nie rządzący odmówił mi emerytury tylko urzędnik ZUS bo mu się angaż nie podobał, ale koledzy z takim samym odeszli na emeryturę. Może kogoś obrażę ale to jedna banda.
ZUS(2017-06-19 21:34) Zgłoś naruszenie 1135
wymienić tych darmozjadów z ZUSu razem z Beatą Wójcik, niech ustąpią miejsca młodszym i lepszym d siebie
Pokaż odpowiedzi (3)OdpowiedzAa(2017-06-20 09:48) Zgłoś naruszenie 44
Przyjdą , przyjdą, kiedyś opowiadała pewna dziewczyna po studiach dziennych, nie ze świstkiem ze wieczorówki czy zaocznych niby studiów, jak próbowała załatwić pracę w ZUS-e. Niestety, nie miała znajomości i nie dało rady żeby tam się dostać.
Bzdura(2017-06-20 00:45) Zgłoś naruszenie 75
To zmien prace jak ci malo. Zrob miejsce mlodym jak co tak tam.zle
Pracownik(2017-06-19 23:23) Zgłoś naruszenie 66
Przyjdziesz na moje miejsce ??? po 21 latach pracy 2600 brutto !!!
Gafa(2017-06-20 00:48) Zgłoś naruszenie 1116
Jestem mlodym pracownikiem i powiem jedno. Place mozna by bylo przezyc. Beton ktory tam pracuje to jest problem. Nie przekazuje wiedzy i dziwi sie czemu sa zaleglosci. Dlatego ze sam tego nie przerobi a mlody nie moze pomoc bo ma utrudniony dostep do.wiedzy. To jest realny problem.
Pokaż odpowiedzi (5)Odpowiedztas(2017-09-17 10:25) Zgłoś naruszenie 10
A z doświadczenia wiem, że jak pracownik z 30 letnim stażem zarabia tyle samo co mlokos, którego ma za free (nie ma tego w zakresie) uczyć wszystkiego bo ten nic nie potrafi to i nie dziwota, że sam wycenia swoje doświadczenie i nie dzieli się nim. Chcesz być szanowany- szanuj sam siebie.
zaba(2017-06-22 23:01) Zgłoś naruszenie 00
masz rację GAFA: . BETON, BETON, ZAPYZIAŁY BETON!!!
ExZUS(2017-06-21 19:57) Zgłoś naruszenie 01
To wykaż inicjatywę. ISAP, Intranet, LEX - szukać ustawy nie umiesz?
Mlon (2017-06-21 05:04) Zgłoś naruszenie 32
Łap sie za ustawę o ubezpieczeniach społecznych , jest ogólnie dostępna , tam znajdziesz wszystko co ci potrzeba , trzeba tylko chcieć
Ktos(2017-06-20 22:30) Zgłoś naruszenie 13
Tak odcinają ci kable od kompa zebys w intranecie nic nie znalazl....żenada
Tak(2017-06-20 10:28) Zgłoś naruszenie 110
A co z KRUS za 130 zł/miesiąc dość tego okradania miasta
Odpowiedzxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx(2017-06-19 14:23) Zgłoś naruszenie 1140
60000 nierobow, zwolnic i zatrudnic dojna zmiane. Oni zrobia z ZUS prawdziwa potege. Niemcy beda nam zazdroscic wysokich emerytow i rent,
Pokaż odpowiedzi (8)OdpowiedzAs(2017-06-21 10:50) Zgłoś naruszenie 30
Aha i pomyliłeś się o 20000. Pracuje w zus około 40000... ludzi którzy zarabiają mniej niż w "biedrze" 😱*********************** Ludzie w "Biedronce" faktycznie pracują oraz w odróżnieniu od ciebie, płacą realne podatki. Niestety większość pracowników ZUS ani fachowością ani kultura nie grzeszy, dużo przypadkowych ludzi po znajomości , nie wiadomo w ogóle co oni tam robią.
Kasia(2017-06-20 22:28) Zgłoś naruszenie 00
Wysokich emerytow.....tak społeczeństwo nam rosnie😂
beti(2017-06-20 17:50) Zgłoś naruszenie 00
ble ble ble guzik wiesz xxxxxxxxxxxx.....
Ktos(2017-06-19 17:28) Zgłoś naruszenie 23
Człowieku ty się ogarnij kawusi siedzenie czy ty wiesz co wogole się tam robi?Bo najwyraźniej robisz ty wielkie nic w robocie i mówisz na kogoś
Ktos(2017-06-19 17:22) Zgłoś naruszenie 41
Ciekawe jak długo człowieku nad tym myślałeś ? Bo za mądre to nie jest
Sa.pl(2017-06-19 16:37) Zgłoś naruszenie 65
To prawda za duzonią mówis przyjdz popracuj za tą jałmużnę to nie będziesz mówić w ren sposob. Najprościej ocenic nie znajac powagi sytuacji. Pracy coraz wiecej za grosze. A ty juz pokazales swoją potęgę hamstwo i, obludeże gratulacje
zusomaniak(2017-06-19 15:38) Zgłoś naruszenie 65
Aha i pomyliłeś się o 20000. Pracuje w zus około 40000... ludzi którzy zarabiają mniej niż w "biedrze" 😱
zusomaniak(2017-06-19 15:34) Zgłoś naruszenie 13
Znaczy posła posadzić w okienku ZUS i niech obsłuży klienta? O to ci chodzi? Czy że ma nie być ZUS , ma nie być niczego...tak jak Kononowicz zapowiadał kiedyś 😁
Bzdura(2017-06-20 00:44) Zgłoś naruszenie 1019
Chcecie wyzszych wynagrodzen dla osob ktore maja duzy staz pracy? Tak wam ciezko? Zacznijcie szkolic mlodych a nie ciagle "nie wiem". Skoro nie wiesz to nie wyMagaj wiekszej pensji.
Pokaż odpowiedzi (2)Odpowiedzbeata(2017-06-20 15:27) Zgłoś naruszenie 04
takie bzdury nie się nawet warte uwagi
takijeden(2017-06-20 12:58) Zgłoś naruszenie 33
Za szkolenie też się należy wynagrodzenie.....
Jan(2017-06-20 08:10) Zgłoś naruszenie 1017
Nie żal mi tych pracowników ZUS. Odchodziłam w ubiegły roku na emeryturę i przeszłam piekło .Żadnej uczciwej informacji, arogancja, Traktowanie interesanta jak zło konieczne. Później sprawy w sądzie, gdzie przedstawiciel ZUS bezczelnie kłamie, bo za wygraną sprawę dostanie dodatkowe pieniądze. Jak im tak źle niech zmienia pracę.
Pokaż odpowiedzi (4)Odpowiedzzaba(2017-06-22 22:59) Zgłoś naruszenie 00
to i tak było profesjonalnie. Od października dopiero będzie się działo!!
Stefan(2017-06-22 22:14) Zgłoś naruszenie 00
Panie Janie, niech Pan nie .....oli! Nigdy o tych bzetach nie słyszałem, a jestem pracownikiem ZUS. A może Pan kłamał albo chciał Państwo oszukać?
Aa(2017-06-20 09:52) Zgłoś naruszenie 57
A wycieczki "szkoleniowe" na wyspy za pieniądze emerytów? co już wszyscy o tym zapomnieli? Komu nie odpowiada płaca, niech się zwolni, tak jak to jest w firmach prywatnych. Nikt tam nie strajkuje, pomimo, że warunki często kiepskie i w odróżnieniu od urzędników płacą realne podatki a nie z budżetu do budżetu.
słusznie(2017-06-20 09:45) Zgłoś naruszenie 65
Słusznie, bo jest ich o 1/3 za dużo, a i tak robić nie chcą . Kiedyś opowiadała znajoma tam pracująca, że do skserowania 1 pisma potrzeba 4 osób. Kierowniczka oddaje pracownicy pismo do skserowania, ta idzie do kserowni, przekazuje innej osobie, a ta dopiero kserującej fizycznie. To dopiero proces!
wieloletni pracownik bez praw(2017-06-20 17:59) Zgłoś naruszenie 56
Przepracujcie 45 lat i po tym okresie nie miejcie żadnych praw tak jak my, wtedy się mądrujcie!!!
Pokaż odpowiedzi (1)OdpowiedzIii(2017-06-20 20:48) Zgłoś naruszenie 21
Ma Pani/Pan prawo wyborcze, proszę głosować inaczej skoro jest Pani/Panu źle...
Inspektor Pracy(2017-06-19 11:22) Zgłoś naruszenie 513
Powiedzcie Nam POlitycy ---Ci z każdej opcji –sprawiedliwej też ! Jakimi BARBARZYŃCAMI trzeba być aby robotnikom mającym po 45 lat składkowych pracy ,zatrudnionym od 15r zycia --kiedyś w szkodliwych i nieb war pracy – okradzionym wstecznie z nich Ustawą o Emeryturach Pomostowych , zatrudnianym permamętnie za komuny także w dni ponad- ustawowe dodatkowo bez dni zamiennie wolnych także w soboty i święta nie udzielić emerytury bez względu na wiek?
Pokaż odpowiedzi (1)OdpowiedzDZIADEK(2017-06-19 15:45) Zgłoś naruszenie 60
Masz rację co do "polityków"!.Ale co do ludzi pracujących w ZUS-ie to są jak wszędzie, DOBRZY i źli. Też czekam na "emeryturę" po 40 latach składkowych.Czasami odwiedzam ZUS i czekam,aż mi odrośnie kręgosłup z śrub ,prętów i plastików.Za parę dni,jeszcze tylko dwa lata i emerytura moja jak tylko dożyję.Na koniec roku znów odwiedzę "dobrych i złych". pozdrawiam
bociek 123(2017-06-22 22:11) Zgłoś naruszenie 40
witam.chce sie wypowiedziec na temat podwyzek,a mianowicie od 7 lat nam mydla oczy,ze nie ma pieniedzy-to bzdura pracownicy z wieloletnim stazem nie maja 3000 brutto to kompromitacja dla pracodawcy.Pracownicy tejze instytucji musza dorabiac jako osoby do sprzatania,nie wegetowac,a zyc w miare normalnie.Wielu pracowników jest na zwolenienich lekarskich bo nie da sie pracowac w tym OBOZIE PRACY.Brak szacunku dla pracownika.
OdpowiedzPrzyzwoita.(2017-09-21 19:13) Zgłoś naruszenie 30
Pracuję 30 lat za 3500 zł brutto, wyższe wykształcenie. Jak ktoś chce są dostępne dla każdego wewnętrzne portale wiedzy i nie może się uskarżać że ktoś nie chce wszystkiego dać na tacy. Pomimo doświadczenia uczę się cały czas, doradzam, pomagam i cieszy mnie to, że 90% klientów jest bardzo zadowolonych, niektórzy nawet wracają z prośbą o pomoc. Niestety 10% szuka winy ze strony zus przychodzi się wyżyć za swoje niepowodzenia życiowe i nietrafne decyzje. Jestem zmęczona, problemy ortopedyczne, neurologiczne, wzrok, wada serca, tarczyca, poważne nadciśnienie...codziennie garść leków . Lubię swoją pracę, lubię ludzi lecz nie odczuwam abym za moje zaangażowanie była odpowiednio wynagradzana. Szkoda. Jednak jak powiedział Pan Ś.P. Bartoszewski - w życiu warto być przyzwoitym.
OdpowiedzREFERENT(2017-09-26 17:48) Zgłoś naruszenie 10
ALE DLACZEGO PODWYŻKI DLA WSZYSTKICH!!!!"NACZELNIKI" JUŻ NIE WIEDZĄ ILE KASY MAJĄ A ZWYKŁE ROBOLE MARNE GROSZE!!!
Odpowiedzzaba(2017-06-22 22:56) Zgłoś naruszenie 02
trzeba było zgodzić się na 150 zł od stycznia a później negocjować dalej. Mam wrażenie że związki bardziej szkodzą niż pomagają a pani wójcik niech się lepiej nie wypowiada, już wystarczająco pokazała. Teraz zostajemy z niczym . A nadgodziny od października i tak nb.będą, nie tylko w tygodniu. Pracownicy już się deklarują że będą pracować po godzinach więc pracodawca się nie przejmuje pogłoskami o strajku.
Odpowiedz