Employee advocacy - promocja firmy na prywatnym profilu pracownika to spore ryzyko

autor: Karolina Topolska10.02.2017, 07:27; Aktualizacja: 10.02.2017, 07:35
facebook-smartfon-komputer

Jeśli chodzi o osoby zatrudnione w branży reklamowej, większość ekspertów uznaje za dopuszczalne wymaganie od pracownika tego typu promocji na gruncie prywatnymźródło: ShutterStock

 Media społecznościowe a praca – to temat rzeka zasługujący co najmniej na rozprawę doktorską. Myli się jednak ten, ktoś sądzi, że w tym temacie wszystko zostało już powiedziane. Na styku sfer prywatnej i zawodowej, które często mieszają się ze sobą m.in. właśnie w social mediach, wciąż pojawiają się bowiem nowe zjawiska.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (1)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecane