W Irlandii zasiłek dla bezrobotnych przysługuje osobie przez rok opłacającej składki

autor: Katarzyna Wiśniewska12.12.2008, 11:00

Zasiłek dla bezrobotnych jest wypłacany na Zielonej Wyspie przez 65 tygodni. Z kolei okres wypłacania specjalnej zapomogi dla osoby bez pracy jest nieograniczony, jeżeli uprawniony spełnia warunki jej otrzymywania.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:GP
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (37)

  • ROBI 6(2010-02-03 21:02) Zgłoś naruszenie 21

    I JESTEM DUMNY ZE JESTEM POLAKIEM,POZDRAWIAM WSZYSTKICH RODAKOW!!!

    Odpowiedz
  • tomek dublin(2009-12-30 13:04) Zgłoś naruszenie 11

    Do wszystkich zawisnych zazdrosnych nieporadnych polakow w polsce.
    nie stac was i nigdy nigdy nie bedzie, na odrobine odwagi na wyjazd za granice. tylko piszecie jakies debilne uwagi pod adresem swoich rodakow.
    swiadczy to tylko o waszej bezsilnosci i brakiem muzgu.
    pozdrawiam

    Odpowiedz
  • ROBI 6(2010-02-03 20:57) Zgłoś naruszenie 10

    DO Marcina z Warszawy ?choc mi sie nie wydaje zeby taki analfabeta prostak i ham byl ze stolicy ??? nie mam pojecia kim jestes i skad sie urwales ale mysle ze miales ciezko dziecinstwo czy jak ?tego nie wiem ,dam ci rade zacznij brac cos na uspokojenie albo wypij czasem browca i nie palaj do do wszystkich POLAKOW nienawiscia !!! jestes jedynakiem czy masz problem zakceptowaniem sie do spoleczenstwa wielo-narodosciowego? zal mi Ciebie chlopie,wez sobie na wstrzymanie i zakop sie gleboko pod ziemie?

    Odpowiedz
  • zybi(2010-11-28 22:12) Zgłoś naruszenie 10

    agata ugryzlo cie bo nailepiej nie pracowac i kozystac

    Odpowiedz
  • adam wawa(2011-03-21 11:12) Zgłoś naruszenie 00

    Doprawdy watpie aby "marcin z warszawy" pochodzil ze stolicy.. Watpliwosci moje pojawily sie po przeanalizowaniu dostepu szkol w Wawie. A swoja droga, "trolek" to niezle sie popisales stwierdzajac ze warszawiakow mierzy sie ta sama miara. Palasz nienawisc do krawaciarzy tak jak marcin z wawy do ludzi pobierajacych zasilki a tak naprawde pewnie zadnego warszawiaka nie miales okazji poznac tylko rodzice Ci wspominali ze Ich nie nalezy lubic. Odpusc sobie i zajmij sie czyms powazniejszym niz gloszeniem takich glupot. Serdecznie pozdrawiam

    Odpowiedz
  • K&A(2010-04-28 14:10) Zgłoś naruszenie 00

    Witam.Mam pytanie.Czy ktos z Was orientuje sie ,czy do ubiegania sie o socjal w Ilandii trzeba miec przepracowane 2 lata(ciaglosc),czy licza sie ogolnie lata pracy w Irlandii.Mam 6msc przepracowane w jednej pracy,4 msc nie pracowalam i teraz juz mam 1,5 przepracowane...Czyli razem 2 lata...Jesli ktos z Was cos wie,prosze pisac.

    Odpowiedz
  • agata(2010-11-16 23:15) Zgłoś naruszenie 00

    Jeżeli Marcin z Warszawy tak samo napisał do rządu irlandzkiego z takimi błędami to nie ci co biorą zasiłki powinni się wstdzić ale ci ktorzy są niedoedukowani tobie chłopie przydałby się zasiłek na powrót do szkoły

    Odpowiedz
  • waldi(2010-11-28 22:08) Zgłoś naruszenie 02

    jakie godnie czy wyciaganie reki przez polskich pruzniakow to jest godnosc wes sie w polsce za prace a nie koczuj w irlandii pruzniaku jeden z drugim

    Odpowiedz
  • trolek(2011-02-16 19:45) Zgłoś naruszenie 00

    marcin z warszawy , jak napisałeś ten list do irlandzkiego urzędu? bo jeśli z takimi błędami jak w twoim komentarzu to nikt Cię tam nie zrozumiał ;) Pracując na wyspach przechodzi się na ich prawo socjalne, korzystaja z niego również emigranci i nie ma nic w tym złego jak trzepanie przez wyspiarzy kasy na wynajmowaniu dla emigrantów domów czy wyzysku pracodawców. Co do leserów to się zgodzę ,ale nie każdego należy mierzyć tą samą miarą, tak jak warszawiaków ,których mało kto lubi w Polsce ;)

    Odpowiedz
  • trolek(2011-02-16 20:03) Zgłoś naruszenie 00

    Krzysiek Irlandia , nie napracowałeś się za wiele ,ale skoro już 15miesięcy przerobiłeś to należy Ci się kasa ,w zależnosci od składek jest naliczany okres wypłaty , potem przechodzi się na zapomogę . nie obwiniaj nikogo ,bo restrykcje i progi zawsze były ,zostały tylko zredukowane stawki po nadejsciu recesji .Rząd irlandzki dba o społeczeństwo , a polski rząd tylko dobija gwóźdź do trumny .../... miałem w Polsce 15 lat interes ,ale złodzieje z Zusu nie pozwolili normalnie pracować i zyć ,tylko zapier... ć na pańszczyznę jak XVIII wieku .Polska ma najwyższe składki ubezpieczeniowe w Europie. A emerytura ? Na emigracji jestem 6 lat i nie muszę się martwić ,ze nic jutro nie włozę do gara , a dla dziecka nie mam pieluch . Pod mostem kończą Ci ,którzy na to zasługują na całym świecie. W Ameryce, państwie Emigrantów z całego globu jest 10 mln bezdomnych ,czyli tyle co 1/4 populacja Polski .

    Odpowiedz
  • basia(2011-10-06 13:37) Zgłoś naruszenie 00

    a powiedzcie mi czy nalezy mi sie jakies dofinansowanie jezeli pracuje tylko 15 godzin tygodniowotyle ze 5 dni w tygodniu..wiem ze to smieszne ale ...niestety prawdziwe:)

    Odpowiedz
  • yogii(2011-09-12 23:09) Zgłoś naruszenie 00

    wyndhkoroghvb flgjr

    Odpowiedz
  • romek-dublin(2010-01-16 15:24) Zgłoś naruszenie 00

    mam pytanie,w ubieglym roku przepracowalem 3 miesiace i zostalem zwolniony z firmy-otrzymalem zasilek dla bezrobotnych,od 4 stycznia ponownie pracuje i tez prawdopodobnie tylko 3 miesiace.Prosze o odpowiedz -czy ponownie moge sie ubiegac o zasilek.Pozdrawiam i prosze o odpowiedz

    Odpowiedz
  • mija(2012-03-12 10:39) Zgłoś naruszenie 00

    tyle sie pisze a jak zawsze nic sie nie robi - czy my juz calkowicie jako kraj upadlismy - nie stety tak :( Polska przez naszych politykow jest juz zniszczona, raczej nie ma szans do powrotu normalnego zycia - stajemy sie krajem" trzeciego swiatu". Dlatego powinnismy stac sie patryjotami dla kraju w ktorym zyjemy - wezmy sie w koncu do roboty i nie "gdybajmy". Ludzie zyc musimy a nasz kraj nie zapewni nam tego juz za kilka lat nic nie bedzie - pomagajmy innym aby tez mogli zyc godnie. Pozdrawiam

    Odpowiedz
  • Krzysiek Irlandia(2010-04-09 13:28) Zgłoś naruszenie 01

    a z jednej strony marcin ma racje bo przez kur... takich jak wy ja nie dostane zasilku bo przyjezdzajac do irlandii pracowaliscie rok a teraz duzo takich gadow spoleczniakow siedzi w polsce a ktos odbiera im pieniadze, panstwo to rozkminilo i teraz prog zeby otrzymac jakas kase jest wiekszy ja pracowalem rok i 3 miechy i teraz stracilem prace nie mam kasy nie mam za co zyc i zasilku nie dostane przez takich jak oni bo zamiast do pracy to siedzicie w domu latacie tylko po urzedach i wyciagacie kase... DO ROBOTY SPOLECZNIAKI!!!

    Odpowiedz
  • minka@aa(2011-08-05 21:26) Zgłoś naruszenie 01

    witam, rowniez mamzle zdanie o polakach w Irlandii,, Siedzicie tylko na zasilkach i nic nie robicie, zeby o przyszlosci pomyslec,, dostajesz za darmo kase i to wszystko,, zerujecie w Irl imprezy, wyjazd na wycieczke,, grile i zmieniacie samochody jak skarpetki, pozdrawiam nierobw

    Odpowiedz
  • piotr(2010-08-08 16:28) Zgłoś naruszenie 02

    Tylko nieudaczniki zap... w POlsce na swoich panów za jałmużne no jeszcze może tchórze, które nie mają jaj żeby z katolandu wyjechać. Jak ja widze tych żałosnych narzekaczy, tych palantów-niewolników co to ciągle narzekają że im źle to mi się niedobrze robi. Wiedzcie że w POlandzie będzie ciągle źle albo jeszcze gorzej. Więc zamiast skamleć to zróbcie coś bo skończycie jako tania służba na pańskim folwarku.

    Odpowiedz
  • virgo 2c(2010-02-02 11:13) Zgłoś naruszenie 00

    Marcinie, swoje uwagi zgłos polskim posłom i ekipie rządzącej.Zasiłek rodzinny na dziecko w Polsce nie wystarcza nawet na pampersy.Jak zostaniesz ojcem, wówczas zobaczysz jaka jest ochrona i pomoc dla dzieci i ich roddziców w Twoim ojczystym kraju.Ośmieszasz się takimi wypowiedziami, jesteś prymitywnym człowiekiem.

    Odpowiedz
  • natka(2013-03-08 16:25) Zgłoś naruszenie 00

    jak dlugo czeka sie na zasilek

    Odpowiedz
  • do marcin z warszawy(2013-04-02 19:46) Zgłoś naruszenie 00

    cienias z ciebie i boj dupa lubisz srać we własne gniazdo powodzenia

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecane