statystyki

Jak rozliczyć pracownika, gdy pracodawca uiścił za niego zaległe składki do ZUS

autor: Izabela Nowacka17.12.2015, 09:59; Aktualizacja: 17.12.2015, 11:06

Po kontroli Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zostaliśmy zobligowani do zapłacenia zaległych składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne za pracownika za 2013 r. Dokumenty rozliczeniowe zostały skorygowane, a składki zapłacone w całości, czyli również w części finansowanej przez ubezpieczonego. Nie chcemy od pracownika zwrotu tej płatności. Zastanawiamy się jednak, jakie będzie to miało konsekwencje np. w podatku dochodowym? Czy w związku z tym powstanie dodatkowy przychód? Jeśli tak, to w jaki sposób go rozliczyć?

Reklama


ODPOWIEDŹ


Pozostało jeszcze 95% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecane