statystyki

Co dołączyć do wniosku o raty

autor: Katarzyna Ukos19.02.2015, 09:49; Aktualizacja: 19.02.2015, 11:03
złoty-waluty-sklep-handel

Do wniosku trzeba też dołączyć dokumentyźródło: ShutterStock

Prowadzę działalność gospodarczą. Mam zadłużenie z tytułu składek. Chcę wystąpić do ZUS o rozłożenie zadłużenia na raty. Co powinien zawierać wniosek i jakie dokumenty muszę do niego dołączyć?

Reklama


Wniosek powinien zawierać informację o zaległościach, które płatnik chce rozłożyć na raty. Przede wszystkim okres, za który są te zaległości, oraz ich kwotę. Ponadto pamiętać trzeba też o propozycji spłaty zadłużenia – należy podać proponowany termin płatności rat, ich liczbę i wysokość, wskazać powody zaprzestania lub niepełnego uiszczania należności, uzasadnienie dotyczące tego, że płatnik nie jest w stanie jednorazowo uregulować składek. Trzeba także określić rodzaj pomocy publicznej, o jaką się ubiegamy.


Pozostało jeszcze 44% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecane