statystyki

Jak w internecie załatwiać sprawy w ZUS

20.11.2013, 07:25; Aktualizacja: 20.11.2013, 09:25

Platforma usług elektronicznych umożliwia m.in. sprawdzenie stanu konta, składanie formularzy czy przekazywanie reklamacji. Swój internetowy profil można uzyskać po zarejestrowaniu się w portalu Pue.zus.pl. W zależności od tego, w jakiej roli występuje klient, do takich danych uzyskuje dostęp po zarejestrowaniu na platformie.

Dostępny bez ograniczenia czasu i miejsca internet stał się powszechnym sposobem wymiany informacji, a załatwianie spraw drogą elektroniczną jest wygodną formą kontaktu klienta z wybraną instytucją. W przypadku ZUS taką możliwość daje platforma usług elektronicznych (PUE).


Pozostało jeszcze 94% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecane