statystyki

Ułatwienia dla pracodawców w poszukiwaniu pracowników

autor: Paulina Szewioła31.08.2017, 07:50; Aktualizacja: 31.08.2017, 10:12
nauka, praca, szkolenie, komputer

Resort postanowił udoskonalić swój serwis, dodając do niego nową funkcjonalność, która pozwala na wyszukiwanie liczby osób bezrobotnych i poszukujących pracy, zarejestrowanych w urzędach pracy w Polsce oraz spełniających określone kryteria bądź wymaganiaźródło: ShutterStock

 Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchomiło nową funkcjonalność w Centralnej Bazie Ofert Pracy. Do dwóch zakładek skierowanych do osób szukającym pracy dołączyła kolejna, tym razem przeznaczona dla pracodawców.

Reklama


Centralna Baza Ofert Pracy to prowadzony przez ministra rodziny, pracy i polityki społecznej serwis internetowy, zawierający informacje o aktualnych ofertach pracy, propozycjach staży z urzędu i przygotowaniu dorosłych, a także o ofertach pracy pracodawców krajowych, którzy poszukują pracowników z obszaru naszego kraju i rynku unijnego.

Resort postanowił udoskonalić swój serwis, dodając do niego nową funkcjonalność, która pozwala na wyszukiwanie liczby osób bezrobotnych i poszukujących pracy, zarejestrowanych w urzędach pracy w Polsce oraz spełniających określone kryteria bądź wymagania.


Pozostało jeszcze 55% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecane